اخبار باشگاه استقلال؛

کریمی: تمایل دارم در باشگاه بمانم

مشکلی با استقلال ندارم و باید بگویم که رقم قراداد سال گذشته من با استقلال نصف سپاهان بود اما فردا صبح به اصفهان میروم تا تکلیفم مشخص شود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در حال حاضر همچنان افراد و بازیکنان زیادی برای مشخص کردن وضعیت خود به باشگاه های مربوطه مراجعه می‌کنند و گفتنی است که این روزها آبی پوشان با وجود سرمربی جدید خود دستخوش تغییرات اساسی شدند و تا به این لحظه پرویز مظلومی اکثر بازیکنان فصل گذشته را در لیست مازاد و یا به صورت قرضی در اختیار تیم های دیگر قرار داده است.

هاشم بیک زاده نیز یکی از بازیکنانی است که به تازگی در لیست مازاد قرار گرفته و این مساله از سوی مسئولان باشگاه استقلال نیز مورد تایید می باشد .باید منتظر بمانیم تا ببینیم وضعیت بازیکنان این تیم در روزهای پایانی یارگیری با وجود مظلومی به چه ترتیب خواهد بود.

**مدیر برنامه های هاشم بیگ زاده برای رسیدگی به وضعیت این بازیکن و قرار گرفتن نام او در لیست مازاد به باشگاه استقلال آمد.
گفتنی است کریمی مدیر برنامه هاشم بیگ زاده برای تسویه حساب این بازیکن در دفتر باشگاه حاضر شده است.

نظری جویباری عضو کمیته نقل و انتقالات نیز امروز دیداری با افشارزاده در وزارت ورزش و جوانان داشت و در خصوص برنامه های تیم و مسائل مالی و همچنین آخرین وضعیت نقل و انتقالات صحبت هایی را با مدیر عامل باشگاه انجام داد.

یعقوب کریمی به نظر میرسد برای صحبت های اولیه و عقد قرارداد به باشگاه آمده است.

طالب لو برای دیدار با بهرام امیری به باشگاه رفته و نکته قابل توجه این است که طالب لو استقلال را خانه خود می داند.

سجاد شهبازاده به باشگاه استقلال آمد.

فروزان امروز با مسولان باشگاه استقلال صحبت هایی را انجام داد و موافقت نامه خود را برای انتقال به باشگاه دیگر دریافت کرد اما این بازیکن تا به این لحظه از تیمی پیشنهاد نداشته و باید منتظر بمانیم تا بینیم فروزان در جمع آبی پوشان ماندنی می شود یا میرود.

شهباززاده مهاجم تیم فوتبال استقلال هم برای رسیدگی به وضعیت خود در فصل آتی قرار است جلسه ای را با مسولان این باشگاه داشته باشد

یعقوب کریمی نیز برای دریافت رضایت نامه از سپاهانی ها مشکلی ندارد و فقط باید از لحاظ مالی با آبی پوشان به توافق برسد و قرار داد خود را با این باشگاه به ثبت برساند

یعقوب کریمی بعد از جلسه با مسولان باشگاه استقلال گفت : فردا برای دریافت رضایت نامه و رسیدگی به کارهایم به اصفهان میروم.

کریمی :باید ببینیم فردا وضعیتم به چه شکل خواهد شد. تمایل دارم که در استقلال بمانم.

وی درباره اینکه آیا مشکلی سر رقم قرارداد با استقلال نداری افزود 'مشکلی با استقلال ندارم و باید بگویم که رقم قراداد سال گذشته من با استقلال نصف سپاهان بود اما فردا صبح به اصفهان میروم تا تکلیفم مشخص شود و منتی سر استقلال ندارم چون این تیم را دوست دارم.

وی در خصوص اینکه آیا میتوانی رضایت نامه خود را بگیری افزود :شرایط را مثبت میبینم اما فردا همه چیز مشخص می شود.

کریمی مدیر برنامه های هاشم بیگ زاده بعد از جلسه با مسولان باشگاه استقلال گفت : قرار شد ما و باشگاه دو ، سه روز به یکدیگر فرصت بدهیم تا فکرهایمان برای سال بعد انجام دهیم و اولین خواسته ما از باشگاه این است که در ابتدا مطالبات فصل گذشته پرداخت شود و در نهایت در خصوص فصل آتی به بحث و تبادل نظر بپردازیم.

حسین کریمی قرار است جلسه دیگری طی روزهای آینده با مسولان باشگاه استقلال داشته باشم گفتنی است که بهرام امیری در صحبت های خود اعلام کرده بود که بیگ زاده جزو لیست مازاد مظلومی است.
سلیمان فلاح مهاجم تیم فوتبال استقلال نیز ظهر امروز به باشگاه آمد و گفت :دیدارم با مظلومی سرمربی تیم به روز شنبه موکول شد و قرار است در جلسه پیش رو تکلیفم مشخص شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار