مردم ولایت مدار، متدین، انقلابی و همیشه درصحنه قم با دیگر مردم سراسر ایران راهپیمایی روز جهانی قدس را آغاز کردند و حمایت خود را از قدس و مظلومیت مردم فلسطین اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ تمام مردم ولایت مدار و انقلابی قم از زن و مرد، پیر و جوان در کنار طلاب و روحانیون و مسوولان استان راهپیمایی خود را شروع کردند و درحالیکه تصاویری از معمار کبیرانقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای  و پلاکاردها و پوسترهایی درحمایت از مردم فلسطین در دست دارند ، نفرت و انزجار خود را از این همه جنایت و سکوت بی شرمانه مدعیان حقوق بشر فریاد می زنند و امروز فریاد مرگ بر اسرائیل در فضای قم طنین انداز شد.
 
هم اینک تمام مسیر راهپیمایی قم مملو از مردمانی است که آمده اند تا علاوه بر محکومیت شدید اعمال خونبار سران وحشی و رژیم صهیونیستی، از همه مجامع بین المللی، سازمان های مدافع حقوق بشر، درخواست نمایند تا  برای آزادی قدس و رهایی مردم مظلوم فلسطین از این جنگ هر چه سریع تر اقدام کنند.
 
مردم متدین و انقلابی قم امروز بار دیگر آمده اند تا اعلام کنند که روز جهانی قدس جلوه حقیقی همبستگی و اتحاد بین المللی مسلمانان در حمایت همه جانبه از حقوق اولیه مردم ستمدیده و مسلمانان فلسطین در برابر رژیم جعلی، گستاخ و وحشی صهیونیستی است، روز فریاد و مقاومت امت اسلامی درمقابل سیاست های تفرقه انگیز دشمنان اسلام می باشد.  
 
در راهپیمایی روز قدس در قم مراجع، آیات، علما، طلاب، فضلا، مسوولان استان، بسیجیان، ورزشکاران و تمام مردم این استان نیز حضور دارند و آمده اند  تا باردیگر با سردادن شعارهای الله اکبر، هیهات من الذله، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل حمایت خود را از ملت های مظلوم فریاد بزنند  که هم اکنون مردم به طور منسجم و بعد از طی کردن مسیرهای ده گانه به طرف میدان شهید مطهری به صورت یکپارچه به سمت حرم در حال حرکت هستند.
 
 در پایان این راهپیمایی نیز حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای، معاون اول و سخنگوی قوه قضائیه به عنوان سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه قم در حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) سخنرانی خواهد کرد.
 
انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.