نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: منافع کشورهای غربی برای توسعه رژیم صهیونیستی مشترک است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حسن کامران در حاشیه برگزاری راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران افزود: در قدیم ژئوپلتیک و یا همان جغرافیای سیاسی بر پایه دانشگاه ها بود اما اکنون این ژئوپولتیک به محلات آمده است.

وی ادامه داد: همین موضوع سبب شده است تا هم اکنون تمام مردم از تمام محلات به میدان آیند چون این مسئله مهم محله ای شده است و مردم ایران در تمام استان های کشور به میدان می آیند.

کامران در ادامه در ادامه سخنان خود بیان داشت: در جغرافیایی سیاسی بحثی با نام علت وجودی داریم و رژیم صهیونیست علت وجودی ندارد و به تعبیر مقام معظم رهبری یک رژیم جعلی و یا یک غده سرطانی است و چون علت وجودی ندارد این رژیم نام آن را باید پادگان اسلحه بدانیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: علت توسعه ارضی رژیم صهیونیستی به این سبب است که چون متصل به دریا است و همسایه آن کشورهای مسلمان هستند آنها می خواهند تا می شود این پادگان اسلحه را حتی در کشورهای اسلامی توسعه دهند.

وی تصریح کرد: منافع کشورهای غربی برای توسعه رژیم صهیونیستی مشترک است.

کامران در ادامه با اشاره به همراهی سازمان ملل با رژیم صهیونیستی بیان داشت: سازمانی که باید به داد انسانها برسد توسعه ارضی این رژیم جعلی را فراهم کرده است تا محدوده جغرافیایی را توسعه دهند تا بگویند ما دارای فضا هستیم و بسیاری در تلاش هستند برای ماندگاری این رژیم البته خوشبختانه این رژیم آسیب پذیر شده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر ایمان اعراب و مسلمانان و درک موقعیت اعراب بر تفکر داروینیسم حاکم شده است و داروینیسم آمریکایی اکنون برای توسعه این پادگان اسلحه در تلاش است. 


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.