معاون اول قوه قضاییه گفت: جنایت های رژیم صهیونیستی فقط محدود به فلسطین نمی‌شود

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای پیش از ظهر امروز در اجتماع راهپیمایان قم در حرم حضرت معصومه(س) گفت: امام خمینی(ره) یک سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس اعلام کردند و از مردم کل دنیا و مسلمانان جهان خواستند توجه ویژه‌ و خاصی به مسئله فلسطین و جهان اسلام داشته باشند. 

وی عنوان کرد: جنایت‌های رژیم اشغالگر و این شیطان بزرگ فقط محدود به ملت مظلوم فلسطین نیست و اسرائیل با کمک کشورهای غربی زورگو مانند انگلیس، فرانسه و مخصوصا آمریکا، جنایات بسیاری را مرتکب شده است و این کشورها  شریک جرم اسرائیل در جنایاتش هستند.
 
معاون اول قوه قضائیه مطرح کرد:  اسرائیل با همدستی جنایت کاران عالم به انواع سلاح‌ها دست پیدا کرده است و از آن اسلحه ها و سلاحهای بی شمار خود علیه فلسطینی‌ها استفاده می‌کنند و به همین خاطر است که ما باید ماهیت این رژیم غاصب را امروز برای جهانیان فاش کنیم که چرا توانسته است در طول بیش از 60 سال، هر جنایتی را علیه مسلمانان انجام دهد. 

اژه ای تاکید کرد:  هیچ گاه نباید جنایات رژیم صهیونیستی فراموش شود زیرا آمریکا به دنبال این است که اصلا  دنیا نفهمد چرا اسرائیل به دنیا آمده و این رژیم چه در سر می‌پروراند اما حضور ما ایرانیان در این روز عزیز تا حد زیادی نقشه های آنها را برملا و این عاملان کودک کشی را رسوا می نماید.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر رژیم غاصب صهیونیست نفرت انگیزترین رژیم در تمام جهان است اما مردم لبنان در جنگ 33 روزه، به اسرائیل نشان دادند اسرائیلی که به پشتوانه آمریکا و غرب، فکر می‌کرد هیچ قدرتی توان ایستادگی در برابر آن را ندارد در برابر حزب‌الله لبنان شکست خورد.
 
انتهای پیام/د 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.