تلویزیون به عنوان یک رسانه ملی می‌تواند با توجه حال و هوای شب‌های قدر ارتباط بیشتری با مردم برقرار کنند می‌توان با ساخت آثار تلنگری برای کسانی که از خداوند غافل شوند ایجاد کنیم.

مونا فرجاد بازیگر تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص سریال‌های مناسبتی گفت: شب‌های قدر برای کسانی که اعتقادات دینی و مذهبی دارند شب‌‌های خاصی به شمار می‌آید. همیشه می‌توان با خداوند حرف زد ولی شب‌های قدر توفیقی است که مردم شروع به مناجات، درد و دل با خدا، طلب بخشش، طلب مغفرت می‌کنند تا خودشان را بازسازی کنند.

وی افزود: اجابت دعاهای دسته‌ جمعی از دعای فردی بیشتر است، نه اینکه دعای فردی اجابت نشود اما یک دل شدن، همدلی و همرنگی در شب‌های قدر بیشتر است.

فرجاد عنوان کرد: تلویزیون به عنوان یک رسانه ملی می‌تواند با توجه به حال و هوای شب‌های قدر ارتباط بیشتری با مردم برقرار می‌کنند، می‌توان با ساخت آثار تلنگری برای کسانی که از خداوند غافل شدند، ایجاد کنیم.

بازیگر «بوی باران» ادامه داد: با توجه به تنوع رسانه‌ها، سریال‌ها باید درام بیشتر، حرف جدید، نگاه جدید داشته باشد همچنین ماورایی فکر نکنیم تا مخاطب ارتباط نزدیکی با قصه برقرار کند و به شکل واقعی آن را حس کند.

فرجاد بیان کرد: با توجه به موضوع سریال پیشنهاد بازی در مناسبت‌های محرم و رمضان را قبول می‌کنم و به نظرم حضور در سریال‌های مناسبتی توفیقی است که به یک نفر داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ماه رمضان ماه ضیافت خداست با درجات معنوی که دارد می‌توانیم به ایتام و کسانی که مشکل دارند، کمک کنیم و روح خود را صیقل دهیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار