وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با روند مسن شدن جمعیت کشورمان، بیماری‌های تازه ای نیز به وجود می آید که همین مسئله نشان می‌دهد کارهای بسیاری وجود دارد و فعالیت‌های حوزه بهداشت و درمان همچنان باید تدوام داشته باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ دکتر قاضی‌زاده‌هاشمی شب گذشته در نشست هم‌اندیشی خیرین سلامت استان قم در مدرسه امام سجاد(ع) گفت: توفیق یافتن در کار خیر آن هم در حوزه مهمی مثل حوزه بهداشت و درمان، نصیب هر کسی نمی‌شود و هم چنین در این دو سال اخیرفعالیت های خوبی در حوزه سلامت انجام شده است که این اقدامات با کمک و همت دولت، مجلس، استانداران، ائمه جمعه، فرمانداران و غیره صورت گرفته است و همراهی های لازم را داشتند.  
وی به جمعیت رو به پیر شدن کشورمان اشاره و عنوان کرد: علاوه بر رو به مسن رفتن جمعیت کشورمان بیماری‌های تازه ای نیز به وجود می آید که همین مسئله نشان می‌دهد کارهای بسیاری وجود دارد و فعالیت‌های حوزه بهداشت و درمان همچنان دوام داشته باشد.
 
قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: در همه جای کشور مخصوصا در نقاط دوردست، اقدامات و فعالیت های خوبی انجام شده است و تقریبا از نظر پزشک مشکلی ندارند و تامین هستند و همچنین هزینه های بهداشتی و درمانی مردم طی این چند مدت کاهش یافته است.

وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی افزود: خدمات بهداشتی و درمانی به حدود 10 میلیون ساکنان حاشیه شهرها ارائه می‌شود؛ قم هم یکی از اولویت‌ها در این زمینه است و امیدواریم دانشگاه علوم پزشکی قم بتواند در امسال، همه سطح شهر قم و حاشیه‌های آن را زیر پوشش قرار دهد.
 
انتهای پیام/ گ

برچسب ها: وزیر ، بهداشت ، قم ، حوزه سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.