عضو هيات مديره باشگاه تراکتور گفت: مشکلی برای تمدید قرارداد تونی نیست و او فصل بعد قطعا روی نیمکت تراکتور می نشیند . سایر گزینه ها نیز ساخته و پرداخته ذهن برخی افراد فرصت طلب است.

دارا غزنوي در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: تراکتور فصل قبل بزرگ‌ترين لطمه را از دفاع و دروازه خورد و در اين فصل بايد با حساسيت بيشتري عمل کند.برای جانشین ادینهو در پی بازیکنی خارجی هستیم تا به بایرامی در خط حمله کمک کند. به هر جال آدینهو آنقدر امروز و فردا کرد که معلوم نیست چه می خواهد. به هر حال ما در پی جانشین او هستیم. از سوی دیگر به شکل جدی در پی یک دروازه بان هستیم چراکه با وجود شرایط تیم ما و حضور در سه جام داخلی خارجی یک دروازه بان کافی نیست.

وی در ادامه افزود:ما بر اساس خواسته تونی بازیکن گرفتیم و قطعا او باید راضی باشد. به هر حال توني براي اولين سال خودش تيم مي‌بندد و اين موضوع براي خود او هم حيثيتي است. البته ممکن است ليست او به صورت صددرصد و ايده‌آل تامين نشود. هر چند تا به حال که خوب عمل شده است.

غزنوی در مورد امضا نشدن قرارداد تونی گفت: او از ما طلب دارد و ما می خواهیم قرارداد فصل قبل و اسال را یکی کنیم همین موضوع کمی کار را با تاخیر رو به رو کرده است ولی نگران نباشید او مربی ما می ماند و کار تمام است. توني اگر پولکي بود دراين سه سال از فيفا عليه تراکتور حکم مي‌گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار