شیراز؛

کاهش پرداختی‌های بیمه بیکاری در استان فارس

مدیر كل تامین اجتماعی گفت: امسال 2 درصد نسبت به پارسال در پرداختی های بیمه بیكاری كاهش داشته ایم.

امسال نسبت به پارسال در پرداختي هاي بيمه بيكاري كاهش داشته ايمبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ نشست خبری هفته تامین اجتماعی با حضور مدیر كل تامین اجتماعی فارس برگزار شد.

نباتی مدیر كل تامین اجتماعی گفت: بیش از 697 هزار نفر در استان زیر پوشش تامین اجتماعی هستند كه 45 درصد استان را تشكیل می دهند علاوه بر این میزان 111 هزار نفر در استان جز مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی اند.

وی با بیان این مطلب كه امسال 2 درصد نسبت به پارسال در پرداختی های بیمه بیكاری كاهش داشته ایم افزود:امسال 9 هزار نفر از بیمه بیكاری استفاده می كنند كه پارسال 9 هزار و 163 نفر از این بیمه استفاده می کردند و در مجموع تعداد 76 هزار كارگاه تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار گرفته اند.

نباتی در مورد طرح الكترونیكی سازمان تامین اجتماعی بیان داشت:در این طرح پرونده های كاغذی با از بین رفتن و تبدیل به پرونده های الكترونیكی بیش از 32 هزار متر مكعب از بایگانی های سازمان آزاد شده ودر این طرح هر بیمه شده دارای یك كد مخصوص شده و این كد علاوه بر یك پارچه بودن تا سقف یك میلیارد نفر نیز توانایی پوشش دارد.

مدیر كل تامین اجتماعی با بیان این مطلب كه هفته تامین اجتماعی از 19 تا 25 تیر ماه برگزار خواهد شد عنوان داشت: در هفته تامین اجتماعی روز 19 تیر روز تامین اجتماعی و پاسخ گویی،20 تیر روز تامین اجتماعی و كارآمدی و خدمات غیر حضوری،21 تیر روز تامین اجتماعی زنان و كرامت خانواده،22 تیر روز تامین اجتماعی هم دلی و هم زبانی ،23 تیر روز تامین اجتماعی تلاش و ایثار ،24 تیر روز تامین اجتماعی رفاه اجتماعی ،25 تیر روز تامین اجتماعی مشاركت و بهره وری نام گذاری شده است. 

انتهای پیام/ح
برچسب ها: امسال ، پارسال ، بیمه ، بیکاری ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.