رودهن؛

برگزاری دوره های تربیت معلم قرآنی در پردیس

مسئول کانون فرهنگ و هنری شهرستان پردیس از برگزاری دوره های تربیت معلم قرآنی در شهرستان پردیس خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از رودهن؛ محسن فراهانی درباره تشکیل کلاس های تربیت معلم در حوزه قرآنی وبا ذکر مواجه شدن استقبال خواهران در سه دوره قبلی در سطح شهرستان گفت: در راستای تربیت معلمان قرآنی و اساتید یا سفیران قرآنی دوره هایی در زمینه روخوانی، روانخوانی، روش فنون تدریس، تدبر در قرآن برای برادران برگزار می شود.

وی درخصوص کانون فرهنگی هنری مساجد گفت: در حال حاضر سه کانون مسجد صاحب الزمان در روستای باغکمیش، مسجد الزهرا و مسجد امیر المومنین در پردیس فعال و آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند که سه کانون دیگر در حال گذراندن مراحل اداری و گرفتن مجوز از مسئولین است.

فراهانی گفت: در حوزه تعالی خانواده از طرف استان تهران کلاس های تخصصی با موضاعت بنیاد خانواده، سبک زندگی، تربیت فرزند پروری برگزار شد که از شهروندان ثبت نام به عمل آمد.

فراهانی در رابطه با برنامه ها در تابستان افزود: برای اوقات فراغت دانش آموزان کلاس هایی در زمینه های آموزی، فرهنگی،ورزشی،کلاس های قرآنی و نیز اردوهایی گذاشته شده تا جوانان و نوجوانان بتوانند با مراجعه به این کانون ها و ثبت نام در این کلاس ها شرکت کنند و باقیمت های مناسب بهره ببرند.

انتهای پیام/ی


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.