فرماندار شهرستان پردیس گفت: اساس استمرار و حفظ نشاط و سلامتی یك جامعه، حفظ پایگاه‌های ورزشی، ترویج فرهنگ صحیح ورزش و مراقبت از نخبگان ورزش است.

حفظ نشاط و سلامتي يك جامعه، حفظ پايگاه‌هاي ورزشي استبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از رودهن، مرتضی حیدری ورزش و جوانان وآموزش و پرورش را دونهاد مهم خدماتی به جوانان دانستکه خوشبختانه در سطح شهرستان این دو اداره با اقدامات وعملکردهای خوب و روبه رشدی درسطح شهرستان فعالیت می نمایند چرا که مخاطب آنها جوانانی پویاوعلاقمند می باشند که این باعث خرسندی است.

رئیس شورای ورزش شهرستان تصریح كرد: انگیزه خدمت به ورزش انگیزه‌ای پاك و مقدس است و انسان‌هایی كه با این انگیزه وارد میدان خدمت به ورزش و ورزشكاران می‌شوند، قابل احترام هستند.

حیدری در رابطه با ایجاد انگیزه و تشویق نوجوانان و جوانان به ورزش گفت: سرمایه گذاران بخش خصوصی به منظور تشویق نوجوانان و جوانان به ورزش و ایجاد انگیزه مضاعف در راستای تداوم قهرمانی مدال آوران ورزشی، حمایت‌های مادی و معنوی خود را از افتخارآفرینان شهرستان خصوصاٌ رشته مهیج موتورسواری دریغ نکنند و اداره ورزش و هیات اتومبیلرانی و موتورسواری شهرستان بسترهای لازم به منظور حمایت از علاقمندان به این رشته را فراهم کنند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان با ذکر اینکه ورزش در مرحله اول موجب تربیت روح و جسم فرد می شود و در نهایت همین امر سبب سربلندی دیگران و جامعه می شود گفت: امروز با ایجاد فضای جدید در امر ورزش شهرستان، با تقویت و تربیت بیشتر ورزشکاران در رشته های جدید ، می توانیم شاهد پیشرفت و مقام آفرینی باشیم.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.