رئیس سازمان نقشه‌برداری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تحریم‌ها تنها یک هواپیما را برای نقشه‌برداری باقی گذاشت / افزایش 30 درصدی تعرفه خدمات

رئیس سازمان نقشه‌برداری گفت: در بخش هواپیما، شناور، تجهیزات و تأمین و نگهداری دستگاه‌ها در مضیقه هستیم همچنین برای برخی از دستگاه‌ها اصلا اجازه ورود نداریم.

تحریم‌ها تنها یک هواپیما را برای نقشه‌برداری باقی گذاشت / افزایش 30 درصدی تعرفه خدماتآزموده اردلان در گفتگو با خبرنگار حوزه اقتصاد کلان  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه وضعیت نقشه‌برداری نسبت به بقیه رشته‌های مهندسی خوب است اظهار داشت: غیرفعال شدن پروژه‌های عمرانی کار مهندسان به ویژه نقشه‌برداران را با مشکل مواجه می‌کند اما با این وجود فعالیت‌های بخش خصوصی و کارشناس دارای پروانه از رونق خوبی برخوردار است.

رئیس سازمان نقشه‌برداری افزود: برای تعرفه خدمات نقشه‌برداری که چندین سال تغییر نکرده بود افزایش حدود 30 درصدی را اعمال کردیم تا فعالیت شرکت‌ها به صرفه باشد.

وی ادامه داد: در پی این هستیم تعرفه‌ها را با همین صورت به روز نگه داریم.

اردلان همچنین گفت: چند پروژه را با امور اراضی در سایه یک اقدام ملی برای ساماندهی وضعیت نقشه‌ها و موقعیت اراضی کشاورزی دستور کار داریم که برای بخش خصوصی عمدتا پررونق است.

رئیس سازمان نقشه‌برداری در خصوص تأثیر تحریم‌ها در این حوزه تصریح کرد: در بخش هواپیما، شناور، تجهیزات و تأمین و نگهداری دستگاه‌ها در مضیقه هستیم همچنین برای برخی از دستگاه‌ها اصلا اجازه ورود نداریم.

وی افزود: به عنوان مثال در مدت تحریم هواپیماها عمدتا زمین‌گیر شدند و از مجموع پنج هواپیما تنها یک هواپیما را نگه داشتیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار