معلم زن عربستانی به داعش پیوست

گریختن یک معلم زن عربستانی به همراه سه فرزندش به مناطق تحت اشغال گروهک تروریستی داعش

به گزارش خبرنگار اخبار داغگروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران، یک زن عربستانی که از اهالی شهر ساجر در شمال غرب ریاض است از طریق مکه مکرمه به فرودگاه بین المللی جده رفته و از آنجا به همراه شمار دیگری از زنان عربستانی به مناطق تحت اشغال داعش گریخت. 

یک منبع نزدیک به خانواده این زن عربستانی فراری نوشت: وی یک معلم 40 ساله است و چند روز قبل از فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به همراه خانواده اش برای ادای عمره به مکه مکرمه رفته بوده است و در یک هتل نزدیک حرم اقامت داشت. به گفته مادر این زن، دخترش به همراه سه فرزندش برای خرید از هتل خارج شد. اما پس از مدتی طولانی خبری از وی نشده و بازنگشتند.



پس از آن، مادرش  تصمیم می گیرد به وی زنگ بزند. وی  به مادرش ظهار داشته بود که نزدیک محل هتل است و فورا بازمی گردد. چند دقیقه بعد مادرش پیامکی از وی دریافت کرد که در آن نوشته شده بود که دخترش در فرودگاه جده و به همراه چند زن دیگر در حال رفتن به مناطق تحت اشغال داعش برای پیوستن به این گروهک است.

 همچنین منبع مذکور خاطرنشان کرد، این زن عربستانی، مطلقه است و در یکی از مناطق نزدیک به ریاض به شغل معلمی اشتغال داشت و تلاش ها برای بازگرداندن سه فرزندش که سن آنها بین 6 تا 12 سال است ادامه دارد.



منابع عربستانی اعلام کردند زن مذکور قبلا به مدت دو سال در زندان ساجر، محبوس و به عنوان یک زن افراطی مشهور بوده است و گفته می شود پس از آشنایی با شماری از زنان افراطی در منطقه القصیم، بسیار درباره کسانی که از آنها به عنوان "مجاهدین" یاد می کرده است و "فضایل" عملیات انتحاری، سخن می گفته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر از شهرکرد
۰۹:۴۰ ۱۳ تير ۱۳۹۴
انشالله هرچه زودتر بترکد
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۰:۲۱ ۱۳ تير ۱۳۹۴
انشا الله خداوند داعش و همفکران آنها را لعنت ابدی کند اینها روی شیطان را هم سفید کرده اند۰
آخرین اخبار