وزیر راه و شهرسازی گفت: ‌با نصب سیستم های نوین و مجهز در فرودگاههای کشور امسال پیش‌بینی می شود لغو پروازها در فرودگاه‌های کشور به‌طور متمرکز کاهش یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از اردبیل؛ عباس آخوندی افزود: متأسفانه به‌دلیل نامناسب بودن شرایط جوی در برخی فرودگاه‌های کشور شاهد لغو پروازها هستیم که امسال با نصب سیستم‌های مجهز لغو پروازها از فرودگاه‌های کشور کاهش می‌یابد.

وی گفت:‌ با برنامه‌ریزی‌های اساسی و نصب سیستم‌های نوین در فرودگاه‌های کشور 50 درصد مشکلات نشست و برخاست هواپیماها برطرف می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه فرودگاه اردبیل به‌دلیل مرزی بودن استان نیاز به تجهیز سیستم‌های نوین دارد، افزود:‌ عملیات اجرایی ترمینال خارجی فرودگاه اردبیل تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

آخوندی گفت: مسئولان اجرایی فرودگاه اردبیل باید ورودی و خروجی فرودگاه اردبیل را متناسب با فرهنگ آن استان طراحی کنند تا حس خاصی بین مسافران به وجود آید.

وی از راه‌اندازی پل هوایی برای ورود و خروج راحت مسافران در فرودگاه اردبیل خبر داد و گفت:‌ این امر یک راهکار اساسی برای تسهیل ورود و خروج مسافران است.

انتهای پیام/س  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.