۳۴۰۰ تن تخم‌مرغ از استان قزوین صادر شد

مدیرکل دامپزشکی استان قزوین گفت: براساس آمارهای به دست آمده در سه ماه نخست امسال بیش از ۳۴۰۰ تن تخم‌مرغ از قزوین صادر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران نقیبی اظهار داشت: براساس آمارهای به دست آمده در سه ماه نخست بیش از 3400 تن تخم‌مرغ از قزوین به کشورهای همسایه صادر شده است.

وی بیان کرد: استان قزوین از ظرفیت خوبی در زمینه تولید تخم‌مرغ و مرغ‌تخم‌گذار برخوردار است که این امر بستر لازم به منظور رونق اقتصادی و افزایش صادرات را در پی دارد که باید مورد توجه و تاکید مدیران و مسئولان مربوط قرار بگیرد.

مدیرکل دامپزشکی استان قزوین با اشاره به اینکه باید امکانات مورد نیاز برای فعالیت مطلوب پرورش‌دهندگان مرغ تخم‌گذار در استان فراهم شود، تصریح کرد: مدیران و مسئولان دامپزشکی باید در زمینه فراهم کردن بسترها و امکانات موردنیاز برای مرغداری‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.

نقیبی با بیان این مطلب که امسال صادرات تخم‌‌مرغ نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است خاطرنشان کرد: در سه ماه نخست سال 93 بیش از 1900  و در مدت مشابه سال 92 بیش از 2 هزار تن تخم‌مرغ از قزوین صادر شد این در حالی است که امسال میزان صادرات به 3400 تن افزایش یافته است.

انتهای پیام/گ

 

برچسب ها: تخم مرغ ، استان ، قزوین ، صادر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.