معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جهرم از موفقیت یک دانشجوی پزشکی در كسب عنوان سخنران برتر همايش در قسمت پوست، در بيست و دومين كنگره دانشجويي ISCOMS هلند خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از شیراز؛ دکتر محمدصادق صنیع جهرمی گفت: وحید سیفی دانشجوی پزشکی دانشگاه با ارسال مقاله ی طرح تحقیقاتی خود به بیست و دومین کنگره دانشجویی ISCOMS هلند موفق شد به عنوان سخنران برتر کنگره در قسمت پوست انتخاب شود که افتخار بزرگی برای کشور در حوزه تحقیقات پزشکی است.

وی افزود: در این کنگره ایران حضور تاثیرگذاری داشت که حاصل این حضور 3 نفر قبولی در فلوشیپ بوده که افراد یاد شده از دانشگاه های علوم پزشکی جهرم، تبریز و موسسه رویان بودند که این موفقیت برای دانشگاه علوم پزشکی جهرم دستاورد بزرگی است.

دکتر صنیع با تشریح مقاله این دانشجوی پزشکی بیان کرد: در این دوره گوشه ای از طرح های بزرگ در دانشگاه Groningen هلند اجرا شده و وحید سیفی دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با کمک اساتید و دانشجویان دانشگاه جهرم توانست پروژه ای در حیطه توانبخشی اندام فوقانی در بیمارانی سکته مغری با متدی نوین ارائه دهد که تجربه بسیار مفیدی در زمینه تحقیقات بین رشته ای و آشنایی با تجهیزات جدید در سطح دنیا به شمار می رود.

انتهای پیام/س



برچسب ها: موفقیت ، دانشجوی ، جهرم ، هلند ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.