مرجع تقلید شیعیان تاکید کرد:از مدیران لایق و کارآمد باید استفاده شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از قم: آیت الله مکارم شیرازی در دیدار با سرپرست استانداری قم طی سخنانی به بیان ویژگی‌های استان قم پرداخت و اظهارکرد: بودجه و امکانات قم باید متناسب با نیازهای آن باشد.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به حرم حضرت معصومه (س) و حضور سالانه ی حدود 20 میلیون زائر در شهرقم، پاسخگویی به نیاز زائرین را از وظایف مسئولان  برشمرد وگفت: هزینه‌های تحمیل شده بر قم باید با نگاه ویژه ی دولت جبران شود.

 استاد برجسته حوزه علمیه مرکزیت حوزه‌های علمیه جهان تشیعه را در قم مورد توجه قرار داد وافزود: بسیاری از نخبگان، ائمه جمعه، سیاسیون و قضات کشور با اعتبارات حوزه علمیه در اختیار نظام جمهوری اسلامی قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به برگزاری همایش‌های بزرگ ملی و بین المللی  مثل کنگره خطر جریان‌های تکفیری در قم خاطرنشان کرد: این مسئله نشان از جایگاه ویژه قم دارد و از این رو امکاناتی که برای این شهر در نظر گرفته می‌شود باید در سطح این شهر باشد.

سرپرست استانداری قم در این دیدار خدمت به قم را توفیق الهی دانست و گفت: امیدوارم بتوانم در این سمت منشا خدمات برای شهر کریمه اهل بیت (س) باشم..

وی  در پایان با اشاره به بیانات آیت الله مکارم شیرازی در رابطه با رسیدگی به مشکلات مردم قمخاطر نشان کرد: دولت همه تلاش خود را برای خدمت صادقانه به شهر کریمه اهل بیت (س) دارد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.