تبریز؛

برگزاری دوره آموزش مجازی دانش‌افزایی در معارف دینی در دانشگاه تبریز

دوره آموزش مجازی در تیر و مرداد سالجاری با هدف دانش‌افزایی در معارف دینی برای سه گروه اساتید، کارکنان و دانشجویان در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از تبریز؛ مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز با اعلام این خبر گفت: این دوره در 7 موضوع؛ ویژگی های انسان موفق، مروری بر مهارت‌های زندگی، جریان‌شناسی سلفی  ‏گری، آشنایی با شبکه‌های اجتماعی، زنان و مردان، تفاوت‌‏ها و شباهت ها، آنچه باید قبل از ازدواج بدانیم و سبک زندگی دانشجویی برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام علی خدیوی، با بیان اینکه تعداد دوره مجاز ثبت نامی برای اعضای هیات علمی تا 5 رشته و کارکنان نیز تا 7 رشته خواهد بود، یادآور شد: این دوره های آموزشی در ارتقای شغلی آنان موثر خواهد بود.

به گفته وی، دانشجویان نیز در این ارتباط می توانند تا 7 رشته انتخاب نمایند، که بعد از گذراندن موفق دوره ها و اخذ گواهی، جایزه ویژه سفر به مشهد مقدس برای نفرات برتر در نظر گرفته شده است.

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه تمام مراحل این دوره آموزشی اعم از ثبت‌نام، کلاس‌ها و آزمون به ‌‎صورت مجازی برگزار می شود، گفت: از این لحاظ محدودیتی در پذیرش علاقمندان وجود ندارد.

وی، زمان برگزاری و شروع دوره ها را همزمان با ماه مبارک رمضان در طول ماه های تیر و مرداد ماه سال جاری اعلام کرد و افزود: این دوره ها در کنار دوره های حضوری دانش‌ افزایی اعضای هیات علمی برگزار می شود.

 حجت الاسلام خدیوی، تصریح کرد: دوره های دانش افزایی اساتید نیز طبق روال سال های قبل از 24 الی 29 مرداد ماه با همکاری معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه در 6 رشته برگزار خواهد شد.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره ها می توانند به وب سایت http://un.nahad.ir مراجعه نمایند.
 
انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.