شانزدهمین سامانه تلویزیون دیجیتال استان چهارمحال و بختیاری در ایستگاه شهدای شهر سورشجان، با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استانی و محلی راه اندازی شد.

راه اندازی سامانه تلویزیون دیجیتال در ایستگاه شهدای سودجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از شهرکرد، مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری در آئین افتتاح سامانه پخش تلویزیون دیجیتال در ایستگاه شهدای سودجان گفت: با راه اندازی این سامانه، امکان دریافت 20 شبکه تلویزیونی و 15 شبکه رادیویی دیجیتال برای حدود 15 هزار نفر از ساکنان شهر سودجان و روستاهای اطراف فراهم می شود.

مهرداد عظیمی افزود: برای اجرای این طرح 2 میلیارد و 500 میلیون ریال از اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است.

به گفته وی؛ با بهره برداری از اين طرح، پوشش سامانه پخش دیجیتال در استان چهارمحال و بختیاری به حدود 76 درصد و در شهرستان شهرکرد به 82 درصد رسید.

عظیمی، گسترش سامانه دیجیتال را از اولویت های صدا و سیمای استان برشمرد و گفت: برای راه اندازی 20 سامانه تلویزیون دیجیتال تا پایان امسال و با مشارکت استانداری برنامه ریزی شده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در این صورت، پوشش سامانه دیجیتال در این استان به 90 درصد خواهد رسید.

شهر سودجان از توابع بخش لاران شهرستان شهرکرد در استان چهارمحال و بختیاری است که در کناره رودخانه زاینده رود و فاصله ۶۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد و با ۲ هزار و ۳۲۱ متر ارتفاع از سطح دریا، از جمله مناطق مرتفع و سردسیر در شمال استان محسوب می شود.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.