حمایت دستگاه اطلاعات ترکیه و عربستان از تروریست‌های داعش در راستای تلاش برای سقوط نظام "بشار اسد" نشان می‌دهد که حامیان واقعی داعش چه کسانی هستند.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ دشمنان ایران اسلامی تلاش می‌کنند تا چهره ممتاز کشورمان را در مبارزه با تروریسم مخدوش کنند.

پس از انفجارهایی که علیه شیعیان عربستان در شرق این کشور رخ داد، ماشین رسانه‌ای برخی کشورهای منطقه از جمله عربستان سعی کردند تا آن را به ایران نسبت دهند که این موضوع تأمل‌برانگیز است.


** سیدحسن نصرالله: ایران و سوریه به حمایت از داعش متهم شدند، حال آن که این دو با تروریست‌ها می‌جنگند

"سیدحسن نصرالله" دبیرکل حزب الله لبنان در این زمینه عنوان داشت: کسانی که در حال جنگ با داعش هستند، یعنی ایران و سوریه به ایجاد این گروه تروریستی متهم شدند، حال آن که دیگران در حال کمک به داعش هستند و فعالیت‌های این گروه تروریستی را از طریق رسانه‌ها و فروش نفت سرقت شده و حمایت‌های مالی تسریع می‌بخشند.


آیا ایران از داعش حمایت می‌کند؟



آیا ایران از داعش حمایت می‌کند؟



** رجوی: با داعش مخالفیم، چون مورد حمایت ایران است

"مریم رجوی" سرکرده ارشد گروهک تروریستی منافقین در این باره عنوان داشت: با داعش مخالفیم، چون مورد حمایت ایران است.

ادعای مضحک غربی‌ها و رسانه‌های عربی درباره حمایت ایران از داعش در حالی مطرح می‌شود که زمانی که عراق وارد جنگ با تروریست‌های تکفیری بود، اولین کشوری که به صورت ویژه حمایت‌های مستشاری از دولت و ملت عراق انجام داد، ایران بود.


** سردار کوثری: آزادگان جهان از کمک‌های مستشاری ما بهره می‌برند

سردار سرتیپ "محمداسماعیل کوثری" رئیس کمیته دفاعی امنیتی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با  دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ درباره کمک‌های مستشاری جمهوری اسلامی ایران به ملت‌های منطقه اظهار داشت: آزادگان جهان کمک‌های مستشاری ما را دریافت کرده و برای مبارزه با تروریسم به کار می‌گیرند.

نکته جالب اینجاست که تروریست‌های داعش تفکری نزدیک به تفکر عربستان سعودی دارند و این خود گویای دلیل دیگری است که جمهوری اسلامی ایران از تروریست‌های داعش حمایت نمی‌کند.




** حمایت دستگاه اطلاعات ترکیه از تروریست‌های داعش

داعش با حمایت‌های دستگاه اطلاعاتی عربستان و ترکیه به مسیر خود ادامه می‌دهد و انتقال سلاح و مهمات به کمک کامیون‌های MIT (دستگاه اطلاعات ترکیه) برای تروریست‌ها خود گواه دیگری از حمایت برخی کشورهای منطقه از داعش است و ایران را از حمایت از این گروه تروریستی مبرا می‌سازد.



آیا ایران از داعش حمایت می‌کند؟






حمایت دستگاه اطلاعات ترکیه و عربستان از تروریست‌های داعش در راستای تلاش برای سقوط نظام بشار اسد نشان می‌دهد که حامیان واقعی داعش چه کسانی هستند و مطرح کردن ادعای حمایت ایران از داعش مضحک است.

آیا ایران از داعش حمایت می‌کند؟


آیا ایران از داعش حمایت می‌کند؟


اکنون داعش و تروریست‌های جبهة النصره با حمایت‌های ترکیه و عربستان در استان "ادلب" اقدامات اشغالگرانه گسترده‌ای را انجام می‌دهند و ایران در این پروسه (حمایت از تروریست‌های تکفیری) هیچ نقشی ندارد.



آیا ایران از داعش حمایت می‌کند؟



اقدامات مشکوک ترکیه در اطراف مرزهای سوریه و انتقال تجهیزات از گذرگاه "مرشد پینار" در گذشته خود گواه حمایت ترکیه از تروریست‌هاست.


آیا ایران از داعش حمایت می‌کند؟




در مجموع می‌توان گفت به دلیل نزدیکی خط فکری داعش به عربستان، منافع ترکیه از حمایت داعش و تلاش دو کشور عربستان و ترکیه برای سقوط نظام بشار اسد، ادعای حمایت ایران از تروریست‌های تکفیری مضحک بوده و بالعکس کشورهای اتهام زننده خود حامی تروریسم هستند.


گزارش از محمد زرچینی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید
۰۴:۳۲ ۱۰ تير ۱۳۹۴
اونا با اهل بیت دشمنن ما عاشق اهل بیت, اونا ضد شیعه ما شیعه , اونا مارو تهدید میکنن ما باهاشون میجنگیم , اونا خودشون میگن مامیخواهیم به ایران حمله کنیم ولی در حالی که عربستانو که خیلی هم بهشون کمک میکنه رو حامیش نمیدونن اونوقت میان مارو حامی تروریست میدونن؟
Iran (Islamic Republic of)
شهرام
۲۲:۱۳ ۰۸ تير ۱۳۹۴
رجوی حیوان صفت هم واسه ما آدم شده نظر میده!
آخه تو چیه کی هستی که نظر میدی؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۱۴ ۰۸ تير ۱۳۹۴
این موضوع چیزی نیست که دردنیامخفی باشد حمایت از داعش افکار وهابی میخواهد که عربستان دارد وترکیه هم می خواهد ازاین طریق اعتبارازدست رفته خود رابازیابد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۰ ۰۸ تير ۱۳۹۴
ترکیه . عربستان . مصر . انگلیس. اینان دشمنان تاریخی ملت ایران هستند.
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۱۸:۱۷ ۰۸ تير ۱۳۹۴
غلط زیادی کرده مریم رجوی
Iran (Islamic Republic of)
farid
۱۵:۲۱ ۰۸ تير ۱۳۹۴
ترکیه که تکلیفش معلومه..حال همه رو به هم زده مردمش هم که خداروشکر بهشون رای ندادند
عربستان خودفروخته هم که همه میشناسن اجیر شده اند.
ایرا همیشه حامی حق بوده نه حامی داعش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۰۸ تير ۱۳۹۴
بلا نسبت شما غلط کردند توی ترکیه وعربستان دوره میبینند ایران حمایت میکند خاک عالم بر سر اردوغان و شاه عربستان بد بختهای وطن فروش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۰ ۰۸ تير ۱۳۹۴
ما به خون داعشی ها تشنه ایم،اونوقت بیایم ازشون حمایت کنیم!؟
Iran (Islamic Republic of)
عیسی عابدینی ماسوله
۰۹:۲۰ ۰۸ تير ۱۳۹۴
نیاز به این همه توضیح نبود چون مثل روز روشن است اما مطرح کردن این موضوع در این زمان نشانه یک اقداماتی بسیار خطرناک از سوی امپریالیسم و نوچه های آنها می باشد که ما باید آگاه باشیم
آخرین اخبار