رئیس سازمان لیگ فدراسیون جودو گفت: قصدداریم لیگ جودو را امسال هم از لحاظ کمی و کیفی بهتر از سال قبل برگزار کنیم.

غلامحسین علمی رئیس سازمان لیگ فدراسیون جودو در گفتگو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران گفت: امسال مسابقات لیگ نوجوانان را به صورت زیرگروه وحداکثر با 12 تیم برگزارمی‌کنیم. چهارتیم برتر‌سال قبل به صورت مستقیم درلیگ امسال حضور خواهند داشت‌، ‌تیم‌ها در 2 گروه 6 تیمی تقسیم بندی می‌شوند.

وی در ادامه افزود: امسال ورودیه کمتر نسبت به سال قبل رادر نظر گرفتیم تا از همه شهرستان‌ها در لیگ نوجوانان حضور داشته باشند قصد‌‌ داریم لیگ امسال را از لحاظ کیفی بهبود ببخشیم و از لحاظ کمیت و تعداد‌ تیم‌ها ‌نیز محدودیتی ‌نداریم. تیم‌ها تا 15 تیرماه فرصت دارند که اعلام آمادگی کرده و از طریق سایت فدراسیون ثبت نام کنند، ضمناً مسابقات نوجوانان نیز ازدوم مرداد ماه شروع خواهد شد.

علمی درخصوص لیگ بزرگسالان هم اظهارداشت: شرایط لیگ دسته یک و لیگ برتر را به باشگاه‌‌ها اعلام کرده ایم و تا سی و یکم مردادماه فرصت دارند که اعلام آمادگی کنند و مسابقات لیگ دسته یک و برتر از‌ اوایل مهرماه آغاز خواهد شد.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون جودو در خصوص لیگ بانوان هم تاکیدکرد: لیگ بانوان فقط در دسته یک برگزار می‌شود و تیم ها تا اواخر شهریور می‌توانند اعلام کنند و استارت مسابقات بانوان هم از آبان ماه خواهد خورد‌.

علمی در پایان خاطرنشان‌ کرد: از موسسات مالی و اعتباری‌، بانک‌ها، شرکت‌ها ‌و کارخانجاتی که می‌توانند حامی مالی شوند دعوت می‌کنم تا در جودو سرمایه گذاری کنند، بلکه باحضور این شرکت‌ها و کمک آن ها جودو‌ رونق بگیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار