دارنده مدال نقره مسابقات جهانی 2014 ازبکستان می گوید به دلیل عفونت شدید معده فعلا نمی تواند تمریناتش را دنبال کند.

مسعود اسماعیل پور در گفتگو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان مطلب فوق افزود:روز گذشته به دلیل درد شدید معده راهی بیمارستان شدم که پزشک معالجم اعلام کرد مسمومیت باعث شده روده و معده ام عفونی شود.

وی درباره وضعیت فعلی اش اظهار داشت:خوشبختانه به لطف خدا درمان موفقی توسط پزشکان داشتم و هم اکنون خیلی بهترم؛البته پزشک متخصص گفت بهتر است چند روزی در بیمارستان بستری شوم که نپذیرفتم اما در مجموع شرایط خوبی دارم؛فقط این که فعلاً نمی توانم تمرین کنم.

دارنده مدال برنز جهان درخصوص مسابقات انتخابی و حذف زودهنگام از دور رقابت ها گفت:شکست من در رقابت های انتخابی فقط یک اتفاق بود،در حالی که تا ثانیه های پایانی پیش بودم روی یک حادثه نتیجه را از دست دادم و ناباورانه حذف شدم،باور کنید اگر صد بار دیگر هم کشتی بگیرم اینطور مفت مغلوب نمی شوم،به هر حال گذشته ها گذشته و باید به فکر آینده بود.

اسماعیل پور با بیان این که برای ملی پوشن شدن باید از صفر شروع کند عنوان کرد:با توجه به فرآیند رقابت های انتخابی و تصمیم کادر فنی حضور در مسابقات جهانی 2015 لاس وگاس را از دست دادم اما نا امید نیستم و پس از بهبودی کامل بار دیگر در اردوهای تیم ملی تمریناتم را دنبال خواهم کرد تا برای بازی های المپیک 2016 ریو آماده شوم و مدالی که در المپیک لندن حقم بود و به آن نرسیدم را در برزیل تصاحب کنم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار