سرپرست تیم والیبال دانشجویان گفت: والیبالیست‌ها پیش از اعزام به صورت منظم به تمرینات خود ادامه خواهند داد تا به آمادگی کامل حریفانشان قرار گیرند.

مقدم منش سرپرست والیبال دانشجویان در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بازیکنان امروز در دو نوبت صبح و عصر به تمرینات خود ادامه می‌دهند و فردا نیز پیش از اعزام آخرین تمریناتشان را به منظور آمادگی هر چه بیشتر انجام می‌دهند.
 
وی ادامه داد: روحیه بازیکنان خوب است و خوشبختانه  همه بازیکنان در شرایط خوبی به سر می‌برند و مشکل خاصی در تیم وجود ندارد.
 
سعی خواهیم کرد تا روز سه شنبه پس از اعزام به گوانگجو تمریناتشان را در آنجا پیگیری کنیم و تمرکزمان را بر تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف بگذاریم تا بهترین نتیجه  را در این دوره مسابقات کسب کنیم.
 
مقدم منش تصریح کرد: والیبالیست‌ها در ایام روزه‌داری تمرینات سختی را پشت سر گذاشتند و با انجام حرکات تکنیکی و تاکتیکی فشار زیادی را متحمل شدند که با وجود روزه‌داری کار دشواری خواهد بود.
 
سرپرست تیم والیبال دانشجویان در خصوص شرایط  تغذیه‌ای بازیکنان گفت: خوشبختانه با تدابیری که اندیشه شده است و مشکلی  از لحاظ  تهیه غذا حلال وجود ندارد چرا که دهکده‌ای در کره نزدیک شهر گوانگجو وجود دارد که غذاها حلال،  ویژه مسلمانان تهیه می‌کنند که از این بابت مشکلمان برطرف شده است.
 
وی در خصوص وجود بیماری مرس در کره جنوبی  و تهدید بازیکنان گفت: کادر پزشکی  به همراه  کاروانی از وزارت ورزش بهداشت در کاروان تیم‌‌های اعزامی به یونیورسیاد حاضر شدند و نکات و توصیه‌های بهداشتی را به ورزشکاران گوشزد کردند به منظور پیشگیری و رفع خطرات احتمالی ناشی از بیماری واگیردار مرس کادر پزشکی مجربی به همراه کاروان اعزامی ورزشکاران به بیست و هشتمین دوره از مسابقات یونیورسیاد دانشجویان اعزام کردیم.
 
 
مقدم منش  اذعان داشت: ما در گروه سختی قرار داشتیم که امیدواریم به خوبی  با آنها روبرو شویم از حریفان ما در این دوره از مسابقات، روسیه، کانادا و چین تایپه هستند، روسیه سال گذشته توانست مقام خوبی کسب کند و با این اوضاع شرایط سختی پیش روی ما است.
 
وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر نمی‌توانیم مدالی برای تیم والیبال پیش بینی کنیم، اما امیدواریم با توجه به عملکرد تیم در تمرینات  مدال خوش رنگی نصیب تیم والیبال کشورمان شود.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار