پیام صادقیان دوباره در حال و هوای رفتن به یک تیم اروپایی است. هافبک فصل گذشته پرسپولیس که در نهایت در لیست برانکو ایوانکوویچ قرار نگرفت، می‌خواهد فوتبالش را در اروپا ادامه دهد، ولی اگر این موضوع منتفی شد پیراهن نفت تهران را بر تن خواهد کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،صادقيان در اين خصوص مي‌گويد: «من يك پيشنهاد از يكي از ليگ‌هاي خوب اروپا دارم كه در اين چند سال تيم‌ملي اين كشور پيشرفت خوبي داشته است. اين كشور بازيكنان بزرگي در تيم‌هاي مطرح اروپا از جمله چلسي و منچستر دارد. قرار است تا چند روز ديگر دعوتنامه رسمي‌ را بدهند. جالب اينجاست آنها خودشان بازي‌هاي مرا ديده‌اند و با يك رابط تماس گرفته‌اند.»

او ادامه مي‌دهد: «من حتي در حال انجام كارهايم هستم تا به اين كشور بروم. قرار است 10 روز آنجا باشم و مذاكرات را انجام دهيم. تا چند روز ديگر همه چيز مشخص خواهد شد. من در مورد آينده با خيلي‌ها مشورت كردم و اگر همه چيز خوب پيش برود، دوست دارم در اروپا بازي كنم. تيم مورد نظر در رده چهارم يا پنجم ليگ قرار گرفته و مسئولان اين باشگاه قصد دارند با من قرارداد سه‌ساله امضا كنند. آنها تمام آمارها و اطلاعات را درمورد من به ‌دست‌ آورده‌اند.»

صادقيان در پاسخ به اين سؤال كه اگر اروپا منتفي شد، در ايران مي‌ماني؟ تأكيد مي‌كند: «اگر اروپا نشد، براي نفت تهران بازي خواهم كرد. من با منصوريان صحبت كردم و او گفت دوست دارد به اروپا بروم و پيشرفت كنم. اگر رفتن به اروپا منتفي شد، به نفت تهران مي‌روم. من انگيزه زيادي دارم كه به تيم‌ ملي دعوت شوم و مطمئن باشيد اين اتفاق خواهد افتاد.»
او در مورد حرف‌هاي چند روز پيش برانكو مي‌گويد: «من مصاحبه برانكو را خواندم. من براي پرسپوليس و اين مربي آرزوي موفقيت دارم. برانكو مي‌داند در چه تيمي ‌مربيگري مي‌كند و هواداران چه انتظاري از اين تيم دارند. هواداران پرسپوليس در اين چند سال روي خوش نديدند و من اميدوارم برانكو در فصل آينده پرسپوليس را به موفقيت برساند.»

پيام صادقيان، هافبك تيم پرسپوليس كه چندي پيش از اين تيم كنار گذاشته شد و برانكو ايوانكوويچ هم تمايلي به حفظ او براي ليگ پانزدهم ندارد، مذاكراتي را با مسئولان باشگاه تراكتورسازي انجام داده تا در صورتي كه امروز با نفت تهران توافق نكرد، راهي تبريز شود. پدر صادقيان يكي از تكنيكي‌ترين بازيكنان تاريخ باشگاه تراكتورسازي تبريز بوده و خود اين بازيكن هم متولد تبريز است. او با ايوب ذوالفقاري سرپرست تراكتور و همچنين با برادر مديرعامل اين باشگاه صحبت كرده و اگر مذاكرات او با نفت تهران به سرانجام نرسد، او با تراكتوري‌ها تمام خواهد كرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.