سرمربی تیم ملی جودو کشورمان گفت: فقط مولایی و محجوب را به مسابقات مغولستان می بریم.

مجید زارعیان سرمربی تیم جودو کشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بعد از بازگشت از اردوی مشترک بلاروس تمرینات را سر گرفتیم و در 3 وزن با نظر رئیس فدراسیون سرمایه گذاری خواهیم کرد تا بتوانیم در این 3 وزن کسب سهمیه کنیم ولی شرایط سختی است. 
  
وی افزود: مسابقات گراند پریکس مغولستان از 12 تا 14 خرداد ماه در الانباتار برگزار می شود و فقط 2 ورزشکار در این مسابقه حضور پیدا خواهیم کرد چون سطح مسابقات بالا است. 
  
وی در ادامه افزود: سطح آمادگی بچه ها خوب است و باید یک ریکاوری به بچه ها بدهیم تا برای این مسابقات آماده شوند وبا تمام توان بهروی تاتامی بروند ما پشتوانه نداریم مثلا اگر مولایی اتفاقی برایش بیفتد ما جایگزینی برای او نداریم. 
  
به گفته زارعیان ، مولایی یکی از بهترین‌های دنیا خواهد شد چون فعل خواستن را صرف کرده و ما هم در این راه به وی کمک خواهیم کرد و از هیچ چیزی دریغ نمی‌کنیم، جواد محجوب هم اگر بخواهد و این سختی‌ها را تحمل کند می تواند نتیجه بگیرد، قصد من احیای جودو است و می خواهم جمالی را هم به تیم برگردانم، هدف ما برای المپیک 3 سهمیه است که احتمالا محقق می شود. 
  
زارعیان در خصوص میران تصریح کرد: میران یکی از بزرگان و مفاخر جودو ایران است مدال های زیادی در جهان کسب کرده او دارای بازوبند پهلوانی است وی ورزشکار ارزنده ای بود و مربی ارزنده‌ای هم هست و هر تصمیمی که گرفته شود من به عنوان سرمربی تیم ملی آن را اجرا خواهم کرد و هر کمکی که بتوانم به او خواهم کرد. 
  
وی اذعان داشت: وقتی که سن بالا می رود درصد‌آسیب دیدگی نیز بالا می رود من او را خیلی دوست دارم و هم دوره‌ای بنده است، او افتخارات زیادی را کسب  کرده و اگر واقعا هدفش حضور دوباره در عرصه قهرمانی باشد من هم به نظر او احترام می گذارم و همه جوره در خدمتش خواهم بود. 
  
زارعیان در پایان خاطر نشان کرد: در خصوص میران و رودکی فعلا چیزی نمی‌توانم بگویم آنها باید بیایند تا در موردشان تصمیم گیری شود. 
  
انتهای پیام/ 
برچسب ها: زارعیان ، جودو ، مغولستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار