مسابقات اوپن چین با انجام آخرین دور رقابت های گروهی به پایان رسید و نمایندگان کشورمان از رسیدن به جدول اصلی بازماندند.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، تیم پینگ پنگ جوانان پسر ایران که با تیم های چین، چین تایگه و پاکستان هم گروه شده بود در آخرین بازی مقابل تیم چین A  به میدان رفت که این بازی را هم با نتیجه 3 بر صفر مقابل تیم میزبان واگذار کرد و با کسب یک پیروزی و دو شکست در مرحله گروهی سوم شد.
 
تیم جوانان ایران که از صبح امروز با متین حیدری و آرمان حاجیعی و هدایت محسن شیشه گرها رقابت خود را در تایکانگ چین آغاز کرده بود در نخستین بازی 3 بر صفر پاکستان را مغلوب کرد و در دومین بازی مقابل چین تایپه شکست خورد.
 
پینگ پنگ بازان پسز ایران با قرار گرفتن در رده سوم جدول از صعود به جدول اصلی بازماند وباید برای کسب رده پنجم تا هشتم در اولین بازی با تیم تایلند دیدار کند.
 
تیم جوانان دختر ایران که در مرحله گروهی با تیم دوم کشور میزبان و دو تیم از چین تایپه هم گروه بود آخرین بازی مرحله گروهی را هم مقابل چین تایپه با نتیجه 3 بر صفر واگذار کرد و در گروه چهارم شد.
 
گفتنی است تیم جوانان دختر ایران در مرحله گروهی دو بازی قبلی خود را نیز با همین نتیجه مقابل تیم دوم چین و تیم اول چین تایپه واگذار کرده بود.
 
تیم جوانان دختر ایران با ترکیب فاطمه جمالی فر و مهشید اشتری در ادامه مسابقات باید برای کسب مقام پنجم تا هشتم تلاش کند. دختران پینگ پنگ باز ایران در نخستین بازی این مرحله به مصاف تیم دیگری از چین تایپه می روند.
 
تیم نوجوانان ایران نیز با ترکیب رادین خیام و علیرضا بابادی وند درآخرین بازی شکست خورد و به جدول اصلی نرسید. نوجوانان ایرانی باید برای کسب مقام پنجم تا هشتمی تلاش کنند. تیم نوجوانان ایران در اولین دیدار این مرحله با قرعه استراحت روبروشد .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار