سرمربی تیم ملی جوانان تنیس روی میز گفت: حضور در مسابقات بین‌المللی چین، برای بازیکنان ما تدارک مناسبی قبل از رقابت‌های قهرمانی آسیا خواهد بود.

مسابقات چین، تدارک مناسبی برای قهرمانی آسیاستمحسن شیشه گرها در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد:با توجه به اینکه مسابقات بین‌المللی چین قبل از رقابت‌های قهرمانی آسیا برگزار می شود، شرکت در آن می‌تواند تدارک بسیار مناسبی برای بازیکنان ما باشد زیرا این پیکارها از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار است و بهترین‌های سراسر جهان در آن به میدان خواهند رفت.
 
وی ادامه داد: در رقابت های چین، چند تیم از کشور میزبان حضور خواهند داشت، به علاوه پینگ پنگ بازان 19 کشور که می توانم به کره جنوبی، هند، چین تایپه و آمریکا در بین آنها اشاره کنم.
 
سرمربی تیم ملی جوانان در پاسخ به این سوال که آیا می توان از پینگ پنگ بازان ایران انتظار نتیجه داشت، گفت: ما مدت یک هفته است که با حضور تمامی اعضای تیم ملی نوجوانان و جوانان در باشگاه انقلاب تهران اردو برپا کرده‌ایم اما چون سیستم مسابقات چین،دو نفره است ما متین حیدری و آرمان حاجی‌ئی را به همراه خواهیم برد آنچه اهمیت دارد، صرف حضور در این پیکارهاست که امتیاز رنکینگی بالایی برخوردار است اما برای نمایش قابل قبول در این میدان، تمام تلاش خود را می کنیم.
 
لازم به ذکر است؛ رقابت‌های بین‌المللی جوانان چین از 3 تا 7 تیر برگزار می شود. 

 
انتهای پیام/
 
 

برچسب ها: تنیس ، رقابت ، بازیکنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار