نفر چهارم رقابت های انتخابی تیم ملی تنیس روی میز گفت: در حال مذاکره با یک حامی مالی هستم تا خارج از برنامه های فدراسیون هزینه اعزام های خارجی من را به عهده بگیرد.

در حال رایزنی با یک حامی مالی شخصی هستمپوریا عمرانی در گفتگو با خبرنگار حوزه سایر حوزه ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: در حال مذاکره با یک شرکت هستم که به عنوان حامی مالی، خارج از برنامه فدراسیون بتوانند هزینه های حضور در اردوها و مسابقات خارجی را برایم فراهم کند.
 
وی ادامه داد: امیدوارم این رایزنی ها به نتیجه برسد، زیرا کمک فراوانی می کند تا بتوانم رنکینگم در فدراسیون جهانی را ارتقا بخشم.
 
عمرانی درباره رقابت های انتخابی تیم ملی اعلام کرد: در دور اول مسابقات که در قزوین برگزار شد توانستم به مقام سوم دست یابم که تا حدودی از این نتیجه رضایت داشتم، اما بین این مسابقه و رقابت های دور دوم پنج روز فاصله برای استراحت وجود داشت که در این مدت کمتر به تمرین پرداختم و تغییرات فنی ایجاد کردم که فکر می کنم باعث شد اشتباه کنم و به مقام ششم دست یافتم، اما در مجموع امتیازات موفق شدم دوباره حضورم را در تیم ملی ایران تثبیت کنم.
 
تصمیم جدید فدراسیون، تزریق انگیزه کرد!

 
 پوریا عمرانی گفت: بعد از مسابقات انتخابی، در جلسه کمیته فنی، تصمیم بر این شد که تعداد اعضای تیم ملی 5 نفره شود که از نظر من بهترین تصمیم اتخاذ شد زیرا به بازیکنان انگیزه بیشتری می دهد و مسابقات انتخابی پر شور تر برگزار خواهد شد که بسیار از تصمیم گیرندگان تشکر می کنم.
 
ملی پوش جوان تنیس روی میز ایران، خاطر نشان کرد:در مسابقات آسیایی که قرار است مهر ماه برگزار شود تمام  تلاش خود را می کنم تا توانایی‌هایم را به نمایش بگذارم، البته حضور در اردوها و مسابقات تدارکاتی که پیش از مسابقات قهرمانی آسیا برای تیم ملی در نظر گرفته شده است کمک خواهد کرد تا توانایی‌هایم را ارتقاء بخشم.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار