نشست هماهنگی برگزاری هرچه بهتر سالگرد شهادت شهیدان انصاری و نورانی،استاندار و معاون عمرانی وی صبح امروز در استانداری برگزار شد.

برگزاری نشست هماهنگی سالگرد استاندار شهید و معاون عمرانی وی در گیلانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از رشت؛ در این نشست معاون سیاسی امنیتی استانداری با گرا می داشت یاد و خاطره شهیدان انصاری و نورانی گفت: اقتدار و سربلندی نظام اسلامی را مدیون خون شهیدانی چون انصاری و نورانی هستیم.

محمد احمدی پور به لزوم برگزاری هرچه بهتر و باشکوه تر مراسم گرامیداشت شهادت این شهدا اشاره کرد و گفت: این مراسم ساعت 10 صبح 13 تیرماه در رشت و عصر همان روز در شهرستان های رودسر و لنگرود باحضور گسترده ی مردم و مسئولان برگزار می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری همچنین با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع مسوولان قوا و مدیران ارشد نظام افزود:وظیفه ی همه است تمام رهنمود های ایشان در موضوعات مطرح شده ی داخلی و خارجی را چراغ راه حرکت و تلاشمان قرار دهیم.

در این مراسم هر یک از شرکت کنندگان نظرات خود را در خصوص هرچه بهتر برگزار شدن سالگرد شهادت شهیدان انصاری و نورانی بیان کردند. شهیدان علی انصاری وعلیرضا نورانی، استاندار و معاون امور عمرانی گیلان در تاریخ 5 تیر 1360 در خیابان لاکانی رشت به دست منافقان کوردل به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: گیلان ، رشت ، شهید ، انصاری ، نورانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.