اخباری از باشگاه پرسپولیس + مصاحبه ها

مسئولان باشگاه پرسپولیس در صدد هستند تا با بازیکنان مورد نظر خود برای فصل آینده جلساتی را برگزار کند.

پاشنکو دروازه بان ملوان در باشگاه پرسپولیس/ دومین جلسه طارمی با طاهریبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران مهدی طارمی بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس دومین جلسه خود را با طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس برگزار کرد تا در خصوص وضعیت فصل آینده خود به توافقات لازم دست پیدا کند از طرفی دیگر پاشنکو دروازه با فصل گذشته ملوان نیز در باشگاه پرسپولیس حضور پیدا کرد.

اما با توجه به اینکه مسئولین باشگاه پرسپولیس در جلسه‌ای دیگری حضور داشتند قرار شد این دروازه بان ساعاتی دیگر جلسات خود را با طاهری سرپرست باشگاه برگزار کند.

کریم باقری مربی تیم پرسپولیس، برای مذاکره با مسئولان باشگاه، وارد باشگاه پرسپولیس شد.

برانکو سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بعد از گذشت یک هفته از تمرینات بازیکنانی که با ما تمرین کردند از هر لحاظ خوب و قابل قبول بودند اما تعدادی از بازیکنان را در اختیار نداریم و این مسئله باعث شده است کار برای ما سخت شود.

وی افزود: امیدوارم باشگاه هر چه زودتر کارهای خود را به خوبی پیش ببرد و زمان را از دست ندهد و از طرفی دیگر بتواند بازیکنان مد نظر را برای فصل آتی جذب نماید، بطور حتم شرایط تیم از هر لحاظ بهتر شود.

برانکو تصریح کرد:  قبول دارم هواداران ناراحت هستند و دوست دارند هر چه زودتر تکلیف تیم مشخص شود اما در حال حاضر شرایط سخت است و در آینده درست می‌شود.

وی درباره ادامه همکاری با کریم باقری افزود: باقری مربی خوبی است و قرار است امروز صحبت‌های لازم در خصوص همکاری و یا عدم همکاری صورت بگیرد تا بتوانیم به نتیجه نهایی برسیم.

صمد ابراهیمی مدیر برنامه های مهدی طارمی پس از جلسه با مسئولان باشگاه پرسپولیس با حضور در میان خبرنگاران از حضور این بازیکن در تمرین سرخپوشان خبر داد.

وی افزود: صحبت های خوبی با مسئولان باشگاه انجام دادیم که توافقات خوبی در این جلسه صورت گرفت. ماندن طارمی در پرسپولیس تا حدود بسیار زیادی قطعی است و تنها بر سر چند بند کوچک در قرارداد این بازیکن اختلاف داریم که در جلسات آینده این موضوعات نیز بررسی خواهد شد.

وی ادامه داد: علاوه بر القادسه کویت پیشنهاداتی از قطر و پرتغال نیز دریافت کردیم.

کمال کامیابی نیا هافبک تیم فوتبال نفت تهران که امروز برای مذاکره با مدیران باشگاه پرسپولیس به این باشگاه آمده بود پیش از حضور در جلسه خود و مسئولان در جمع خبرنگاران گفت: پرسپولیس را دوست دارم و به این تیم علاقه داشتم و آرزومندم که در این تیم بازی کنم.

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، بازیکنان ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار