پایگاه خبری تحلیلی پالتیکو با انتشار گزارشی از تبلیغات پولی چند سناتور پیشین آمریکایی برای توقف توافق هسته ای ایران پرده برداشت.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران، "پالتیکو" (Politico) در گزارشی به اقدام تبلیغاتی چند سناتور پیشین آمریکایی برای توقف توافق هسته ای ایران پرداخت و نوشت: تبلیغات گسترده ای به ارزش میلیون ها دلار در این هفته برای جلوگیری از توافق هسته ای رئیس جمهور اوباما با ایران، منتشر خواهد شد و سناتورهای مخالف در آمریکا به دنبال این هستند تا با این تبلیغات از انجام توافق احتمالی جلوگیری کنند.

تبلیغات پولی آمریکا علیه توافق هسته ای با ایران



این پایگاه خبری تحلیلی در ادامه افزود: این گروه با راه اندازی "طرح امنیت آمریکا" به دنبال انجام هزینه 1.4 میلیون دلاری هستند و در این راستا به دنبال انجام تبلیغات زیادی علیه این توافق هستند. قرار است صفحه ای کامل را در روزنامه نیویورک تایمز در روز 29 ژوئن به طرح خود اختصاص دهند و شعارهایی را در مخالفت با این توافق چاپ کنند.

«مارک والاس»، مدیر اجرایی این گروه که در دوران رئیس‌جمهور اسبق جورج دبلیو بوش،  نماینده آمریکا در سازمان ملل بود می‌گوید:  هدف از انجام این تبلیغات متقاعد کردن مذاکره‌کنندگان آمریکایی است برای این دانسته که امتیازدهی به ایران در برخی موضوعات «می‌تواند تبعاتی فاجعه‌بار داشته باشد.»



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار