سنندج؛

رشد 41 درصدی مشارکت های مردمی بهزیستی در شهرستان قروه

رییس سازمان بهزیستی قروه از رشد 41 درصدی مشارکت های نقدی و غیرنقدی مردمی در سال 93 نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از سنندج؛ حسین رسولی در نشست شورای مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی قروه گفت: میزان مشارکت های نقدی و غیرنقدی در سال 92 بیش از 3 میلیارد و 830 میلیون ریال بود که با رشد 41 درصدی در سال گذشته به 5 میلیارد و 420 میلیون ریال رسید.

به گفته وی در شهرستان قروه خیرین و نیکوکاران نگاه ویژه مثبتی به جامعه هدف سازمان بهزیستی داشته اند و همین همت والای خیرین برای ما ارزشمند است.

رسولی افزود: یاری کردن و یاری دادن باید فرهنگ سازی شود و کمک به نیازمند واقعی در هر موقعیت که باشد باید به عنوان یک وظیفه انسانی، عمومی شود.

به گفته وی در حال حاضر در شهرستان قروه در 40 مرکز غیردولتی در حوزه های اجتماعی، توانبخشی، پیشگیری و 3 بخش گروه های مختلف جامعه خدمات متنوع ارائه می نماید.

رسولی گفت: سازمان بهزیستی در راستای خدمت به اقشار محروم، نیازمند، آسیب دیدگان اجتماعی، ایتام و زنان سرپرست خانوار، بد سرپرست و معلولین در 3 حوزه اجتماعی، توانبخشی و پیشگیری به صورت تخصصی فعالیت می کند.

وی هزینه های تحصیلی دانش آموزی و دانشجویی، تعمیر و بازسازی مسکن، رهن و اجاره مسکن، لوازم ضروری منزل، هزینه های ازدواج و جهیزیه، هزینه های نگهداری معلولین و سالمندان و از کار افتادگان در منزل و مراکز نگهداری، هزینه کاشت حلزونی، پروتز اعضاء بدن، مناسب سازی محیط زندگی و تامین معیشت روزمره را از دیگر مشکلات افراد تحت پوشش این سازمان دانست.
قروه در 90 کیلومتری شرق سنندج واقع شده است.

انتهای خبر/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.