مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کردستان گفت: پیش بینی می شود درماه مبارک رمضان کالاهای اساسی به ارزش یک میلیارد و 300 میلیون تومان بین خانواده های تحت پوشش این کمیته توزیع شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از سنندج؛ قنبر موسی نژادگفت: احیا و تقویت سنت‌های حسنه الهی از اولویت‌های اصلی فعالیت کمیته امداد امام خمینی(ره) است که اولین هدف آن ترویج احسان و نیکوکاری در سطح جامعه بوده است.

وی افزود: تقویت فرهنگ انفاق و همبستگی اجتماعی، تقویت روحیه تعاون و همکاری، ترویج احسان و نیکوکاری از اهداف کمیته امداد امام خمینی(ره) است.

مدیرکل کمیته امداد از طرح توزیع سبدکالا بین خانواده های تحت پوشش این نهاد انقلابی خبر داد و گفت: براساس برنامه این اداره و کمک های خیرین استان پیش بینی می شود کالاهای اساسی به ارزش یک میلیارد و 300 میلیون تومان بین خانواده های تحت پوشش توزیع شود.

موسی نژاد با اشاره به اینکه هفته اطعام محرومان و اکرام ایتام هر ساله همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) آغاز می شود، بیان کرد: در راستای بهره‌مندی هرچه بیشتر از فیوضات ماه رمضان 100 هزار نفر از مددجویان این اداره تا پایان این ماه معنوی اطعام می شوند.

وی با اشاره به اجرای طرح مفتاح الجنه برای بیش از 2 هزار خانواده در سطح استان افزود: در راستای اجرای این طرح مدیران و مسئولان استان در خانه محرومان حضور یافته و از نزدیک وضعیت محرومان را مورد ارزیابی قرار می دهند.

مدیرکل کمیته امداد گفت: در حال حاضر 5 هزار یتیم تحت پوشش این اداره است که تا کنون اکیپ های جذب حامی اقدامات خاصی را در این زمینه انجام داده اند.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.