با اعلام فدراسیون ژیمناستیک کشور،کیوان فتاحی تا پایان سال جاری به عنوان مربی بدنساز تیم های ملی ترامپولین در تمامی رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از سنندج؛ کیوان فتاحی متولد سال 54 در شهرستان بانه می باشد که از سال 66 ژیمناستیک را زیر نظر برادر خود نجم الدین فتاحی آموزش های ابتدائی این رشته ورزشی را فرا گرفته است.

بر اساس این گزارش، فتاحی دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی می باشد و در دانشگاه های تبریز در این رشته مشغول به تدریس است.

این مربی بانه ای هم کنون مدت 2 سال است به عنوان مدیر و مربی باشگاه حبیب اله نو ظهور پرافتخارترین ژیمناستیک کار ایران و سرمربی تیم ملی ترامپولین در حال فعالیت در این رشته ورزشی است.

کیوان فتاحی در سال 86 در کلاس مربیگری درجه یک در استان یزد شرکت کرد و موفق شد زیر نظر مربیان و مدرسین خارجی مدرک درجه یک مربیگری را کسب کند.

کیوان فتاحی دارای مدرک داوری بین المللی می باشد و موفقیت خود در ژیمناستیک را مدیون برادر خود نجم الدین فتاحی و شریف یاوری بنیانگذار این رشته ورزشی در استان کردستان می داند.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۲۲ دی ۱۳۹۴
سلام