وزیر دفاع آمریکا در بحبوحه تنش های روزافزون با روسیه اعلام کرد سازمان پیمان آتلانتیک شمالی باید پیش از تلاش برای افزایش توانایی جنگ سایبری، توانایی خود را در دفاع در برابر حملات سایبری تقویت کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از آسوشیتد پرس، اشتون کارتر وزیر دفاع آمریکا در بحبوحه تنش های روزافزون با روسیه اعلام کرد سازمان پیمان آتلانتیک شمالی ( ناتو ) باید پیش از تلاش برای افزایش توانایی جنگ سایبری، توانایی خود را در دفاع در برابر حملات سایبری تقویت کند.
این اظهارات کارتر مغایر با اظهارات برخی کارشناسان و مقامات است که می گویند ناتو باید برای بازداشتن مخالفان در قرن بیست و یکم ، توسعه سلاح های سایبری را آغاز کند.
مقامات دفاعی بلندپایه که خواستند نامشان فاش نشود اعلام کردند امنیت سایبری یکی از موضوعات سخنرانی کارتر برای ناتو و همچنین از مسائل مورد بحث وی در مذاکره با وزیران دفاعی بوده که در چند روز اخیر با آنها نشست برگزار کرده است.
کارتر تصریح کرد آمریکا آماده است تجربیات خود را در زمینه امنیت سایبری در اختیار متحدان واشینگتن قرار دهد تا نقاط آسیب پذیری خود را ارزیابی کنند و آنها را به حداقل برسانند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار