مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت : نمایشگاه مد و لباس می‌تواند عرصه خوبی برای کار باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از اصفهان؛ حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی در ششمین جلسه ساماندهی مد و لباس گفت: هنوز در حوزه مد و لباس درست وارد نشده‌ایم، ابتدا باید مشخص شود هدف از این کار چیست تا بتوانیم گام‌های بعدی را برداریم .

وی با تاکید بر اینکه در این زمینه باید از برنامه‌های ترکیبی شامل عکس، طرح و لباس‌های آماده متنوع در قالب‌های گوناگون استفاده شود گفت: برای برگزاری این نمایشگاه لازم است ابتدا طرحی آماده شود که در آن فضای نمایشگاهی متناسب،برآورد هزینه لازم،زمان نمایشگاه و مخاطبان لحاظ شود و پس از آن محتوای نمایشگاه مورد بررسی قرار گیرد . برای برگزاری یک نمایشگاه همان اندازه که طراح مهم است،طرح خروجی نیز اهمیت دارد و لازم است طرح در شورا بررسی شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: در این نمایشگاه یک کار دو سویه داریم و 24 کارگروه در برگزاری آن همکاری خواهند داشت.

شایان ذکر است، این جلسه با حضور نماینده سازمان صنعت و معدن و تجارت، مدیر موسسه پژوهشی و فرهنگی شمس نهان، رییس اتحادیه خیاطان استان اصفهان، رییس و نایب رییس اتحادیه پوشاک و نماینده آموزش و پرورش استان برگزارشد.

گفتنی است ششمین جلسه کارگروه ساماندهی مد و لباس در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان برگزار شد. 

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.