توربین رستون ردیف سه واحد بهره‌برداری مارون 2 نصب و راه اندازی شد.

به گزارش حوزه نفت گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری گفت:  توربین رستون مدل  TA-1500 و  با استفاده از توان داخلی نصب و راه اندازی شد.

آقای باورساد افزود: جدا سازی تلمبه نفت  مربوط به توربین قدیم، آماده سازی و ارسال آن به بهره برداری شماره سه آغاجاری، ساخت  فونداسیون تلمبه نفت و انجام تغییرات لازم در خط لوله‌های ورودی و خروجی و کلیه اتصالات مربوطه از جمله اقدامات برای نصب توربین رستون بوده است.

وی اظهارداشت: انجام اصلاحیه جابجایی و نصب هر دو اگزاست توربین  روی سقف سوله محل استقرار توربین‌ها، انجام اصلاحیه نصب مجموعه ورودی هوای توربین و انجام کلیه ارتباطات و اتصالات گاز سوخت توربین از دیگر اقدامات برای راه اندازی این توربین بود که این فعالیت‌ها با هدف استمرار تولید و عدم ایجاد وقفه در تولید صیانتی نفت از میادین مختلف و فرآورش بهینه آن درجهت دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده بوده است.

شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری با گستره 25 هزار کیلومتری و 8 میدان نفتی کرنج، پرنج، آغاجاری، پارسی، پازنان، رگ سفید، مارون و رامشیر از شرکت‌های زیر مجموعه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار