در حکمی از سوی معاون برنامه ریزی و اداری، مالی فرمانداری ویژه کاشان "علیرضا عبدالله زاده" به سمت دبیر کمیته گردشگری الکترونیک شهرستان کاشان منصوب گردید.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از اصفهان، در بخشی از این حکم آمده است: بنا به پیشنهاد آقای دکتر جاوری ریاست محترم اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان جنابعالی به عنوان دبیر کمیته گردشگری الکترونیک منصوب می گردید.

علیرضا عبدالله زاده کمیته گردشگری الکترونیک را متشکل از نمایندگان فرمانداری، اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری ،شهرداری ها،اداره اطلاعات، نیروی انتظامی، اداره حمل و نقل پایانه ها،نماینده صنف رایانه دانست.

وی اهم برنامه های برنامه های این کمیته را تهیه و تدوین برنامه جامع گردشگری شهرستان،تجهیز امکانات و خدمات و بهره برداری از فناوری های نوین در قالب گردشگری الکترونیکی،بهره گیری از دوره های آموزشی گردشگری الکترونیکی ویژه فعالین این حوزه،برگزاری سمینار و نمایشگاه های تخصصی گردشگری الکترونیکی ویژه فعالین این صنعت،تهیه و ارائه برنامه های ساماندهی و توسعه تجارت الکترونیک در شهرستان نام برد.

در هشتمین همایش ملی و دومین همایش بین المللی تجارت و اقتصاد الکترونیکی و دومین کنفرانس گردشگری الکترونیکی ایران که نیمه دوم ماه 93در برج میلاد تهران برگزار شد،کاشان به عنوان پایلوت شهر الکترونیکی کشور انتخاب گردید.

انتهای پیام/گ


برچسب ها: معاون ، کاشان ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.