ملی پوش جودو کشورمان گفت: بعضی‌ها در فدراسیون جودو هستند که دوست ندارند کسی در جودو قهرمانی جهان بیاورد یا در المپیک موفق باشد.

امیر حسین خادمیان، نایب قهرمان مسابقات جودو کارگران جهان در گفتگو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: به جامعه جودو تبریک می‌گویم که نشان داد پتانسیل قهرمانی را دارد، تیم ما توانست با 4مدال طلا، دو نقره و یک برنز قهرمان مسابقات جودو کارگران جهان شود ولی ظاهرا بعضی از دوستان توانایی دیدن این قهرمان را نداشتند پس از این قدرت نمایی فدراسیون جودو ایتالیا از ما در خواست کرد تا با تیم  ملی این کشور در دامنه‌های کوه آلپ در تابستان تمرین مشترک داشته باشیم و تیم ما را به این کشور دعوت کرد که این  نشان دهنده خوب بودن تیم ما و بچه‌های ما است پس نباید مدال نگرفتن‌ها را گردن جودوکاران انداخت کمی هم باید به مدیریت خودمان فکر کنیم شاید نتیجه نگرفتن‌ها ما در جودو به خاطر مدیریت باشد. 
 
وی در ادامه افزود: فدراسیون جودو وقتی در اینچئون مدال نمی‌گیرد و نتیجه ضعیفی کسب می‌کند نباید تقصیر را گردن جودوکاران بیاندازد ولی متاسفانه هر وقت  در جودو نتیجه نمی‌گیریم تقصیرها را گردن ورزشکار می‌اندازیم. 
 
 
جامعه جودو در خواب غفلت است و این حسادت‌هایی که در جودو وجود دارد آرامش را از جامعه جودو گرفته است، یعضی‌ها در فدراسیون جودو از روی حسادت نمی‌گذارند جودو پیشرفت کند و دوست ندارند که کسی در جودو قهرمانی جهان بیاورد یا در المپیک موفق شود. 
 
نایب قهرمان جودو کارگران جهان تاکید کرد: کیفیت مسابقات جهانی ایتالیا واقعا بالا بود و تیم‌ ما یا تمام توانشان  به این رقابت‌ها اعزام شده بودند و تیم ما هم به خاطر مدیریت خوب سعید قمی اتحاد خوبی داشت، من با بد شانسی مدال طلا را از دست دادم دور دوم حریف اترشی را  ضربه فنی کرده بودم ولی در فینال وقتی دوباره با همین جودوکار اترشی برخورد کردم با شیطنت‌های داوری مبارزه را به حریفم واگذار کردم و به مدال نقره رسیدم. 
 
خادمیان تصریح کرد: وزیر کار و رفاه اجتماعی برای ما پیام تبریک فرستاد و امیدوارم که این تشکر فقط در یک پیام خلاصه نشود و از ورزشکاران که در ایتالیا مقام کسب کرده‌اند تجلیل و قدردانی  شود تا انگیزه در بین کارگران ورزشکار از بین نرود. 
 
ملی پوش جودو کارگرران افزود: از فدراسیون جودو و کوراش انتظار داشتم که به عنوان بزرگ خانواده جودو حداقل تبریک بگویند یا به استقبال ما بیایند ولی متاسفانه هیچ عکس العملی نشان نداند که جای تاسف دارد که فدراسیون حتی  یک خسته نباشید هم به ما نگفت. 
 
چطور فدراسیون جودو برای قهرمانی تیم ملی کشتی و تکواندو می‌تواند روی سایت فدراسیون پیام تبریک بفرستد ولی برای جودو کارگران که از خانواده جودو هستند نمی‌تواند پیام تبریک بفرستد. البته من خوشحالم که این مدال‌ها و مقام قهرمانی جهان را به واسطه زحمت خودشان نمی‌دانند چون زحمت این قهرمانی را افراد دیگری کشیدند. 
 
خادمیان اظهار داشت: این اولین مدال جهانی کارگران جودو بود و برای خوشحالی رهبر و ملت ایران آن‌ها را تقدیم مقام معظم رهبری کردیم، امیدوارم در اولین دیدار با رهبر انقلاب بتوانم این مدال‌ها را تقدیم وی کنیم و وی نیز از ما قبول کند. 
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: از حسین زادگان رئیس فدراسیون کارگری هم تشکر می‌کنم چون من از نزدیک شاهد بودم که وی چقدر زحمت کشیدند امیدوارم که نگاه  ویژه‌ای به جودو کارگران شود تا این موفقیت‌ها ادامه دار باشد. 
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار