رئیس پیش‌بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان با اشاره به پایداری جوی استان طی هفته جاری گفت: کاهش دما و وزش باد تنها پدیده‌های جوی این هفته پیش‌بینی شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از زنجان ؛ کارشناس پیش‌بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: تنها پدیده جوی این هفته کاهش چند درجه‌ای دما طی روز سه‌شنبه است و همچنین کاهش دمای پیش‌بینی شده برای استان زنجان را برای فردا حدود چهار درجه اعلام و اضافه کرد: این دما از روز چهارشنبه به روال عادی بازگشته و روند افزایشی به خود می‌گیرد.

صرفی، وزش باد شدید را از دیگر پدیده‌های جوی استان اعلام کرد و افزود: این پدیده برای برخی از نقاط بادخیز از جمله آب‌بر، خرم‌دره و قیدار پیش‌بینی شده است و  از مساعد شدن شرایط برای ورود گرد و غبار به استان زنجان در اواخر هفته جاری خبر داد و گفت: خوشبختانه این گرد و غبار به مانند هفته‌های گذشته شدید نخواهد بود. 

وی دمای فعلی شهر زنجان 28 درجه بالای صفر اعلام کرد و افزود: این دما در مقایسه با روز گذشته در این بازه زمانی یک درجه کاهش را نشان می‌دهد. وی نوسان دمایی شهر زنجان را طی 24 ساعت گذشته 22 درجه عنوان کرد و ادامه داد: این شهر طی روز گذشته دمایی بین 14 و 36 درجه بالای صفر را پشت سر گذاشته است.

کارشناس پیش‌بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه بالاترین دما طی روز گذشته با 38 درجه بالای صفر در آب‌بر ثبت شده است، بیان داشت: خنک‌ترین دمای استان هم طی این مدت با 14 درجه بالای صفر از زنجان گزارش شده است. 

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.