در مراسمی دکتر توکل کوهی از اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر به عنوان رئیس جدید گزینش این واحد معرفی شد.

معرفی رئیس جدید اداره گزینش دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهربه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از تبریز؛ دراین مراسم ابتدا رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر، مسئولیت را امانتی در دست همه مدیران و مسئولان ذکر کرد و افزود: خوشا به حال آنان که دراین سمت ها منشاء خیر و خدمت صادقانه برای مردم شده اند.

دکتر نادر اسدی با تقدیر از خدمات آقای کریم اکبری در سمت اداره گزینش واحد اهر برای دکتر توکل کوهی رئیس جدید گزینش دانشگاه آزاد واحد اهر آرزوی توفیق کرد.

مدیرکل گزینش دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی نیز دراین مراسم، نهاد گزینش را یک نهاد برخواسته از بطن انقلاب در جهت سالم سازی محیط اداری در دانشگاه و بهره مندی ادارات از نیروهای کاری و شایسته ذکر کرد.

عمادی، یکی از وظایف این نهاد را تأیید صلاحیت اساتید و کارکنان ذکر کرد و افزود: این امر یکی از حساسترین و مهمترین وظیفه می باشد که باید ضمن رعایت حریم افراد، بدون حب و بغض شخصی، ملاک تأیید صلاحیت افراد کار آیی، صداقت، تعهد و تخصص به دور از افراط و تفریط نموده و تلاش کنیم با گزینش افراد شایسته برای محل خدمت خود، زمینه را برای خدمت گزاری هرچه بهتر به مردم و ارباب رجوع فراهم نمائیم.

وی، تأکید کرد بزرگترین عبادت خدمت به مردم و حل مشکلات آنها می باشد و همه ما باید تلاش خود را دراین زمینه مضاعف نمائیم.

در پایان این مراسم دکتر توکل کوهی از اعضای هیئت علمی واحد اهر به عنوان رئیس جدید اداره گزینش معرفی شد و از تلاش های رئیس سابق گزینش واحد با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.
 
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.