به پاس مجاهدت ها و تلاش های دکتر رسول خدابخش به عنوان نماینده تام الاختیار دانشگاه آزاد اسلامی در استان های زنجان ، آذربایجان غربی و اردبیل مراسم نکوداشتی در زنجان برگزار شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از زنجان؛ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان در مراسم تکریم معاون هماهنگی و معارفه رییس دبیرخانه هیات امنای استان زنجان با بیان این مطلب گفت : تحقق شعار چابک سازی دانشگاه آزاد اسلامی و کاهش هزینه ها و ارائه خدمات مطلوب نیازمند تجمیع و ادغام در برخی حوزه های سازمانی است و یکی از دغدغه های آیت الله هاشمی و آقای دکتر میرزاده کاهش هزینه های دانشگاه آزاد اسلامی است .

دکتر یداله رجائی ، با اشاره به تغییرات سازمانی در چارت دانشگاه آزاد اسلامی افزود: با توجه به بخشنامه سازمان مرکزی ، عنوان «معاونت هماهنگی» از چارت سازمانی حذف و عنوان «رییس دبیرخانه هیات امنای استان» به پست های سازمانی دانشگاه آزاد اسلامی اضافه شده است .

وی اضافه کرد : رییس دبیرخانه هیات امنای استان با توجه به بخشنامه دانشگاه آزاد اسلامی زیر نظر دبیرهیات امنای استان که رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان است فعالیت خواهد کرد .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان ادامه داد:آقای دکتر پرتوی یکی از خادمان صادق دانشگاه آزاد اسلامی هستند و در مدت زمان مدیدی که ریاست واحد و معاونت آموزشی را عهده دار بودند خدمات ارزشمندی را ارائه داده‌اند .

وی افزود: همچنین آقای دکتر پرچگانی از اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی و آشنا به مسائل این دانشگاه هستند .

همچنین در این مراسم از خدمات دکتر رسول خدابخش به عنوان نماینده تام الاختیار دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌های زنجان، آذربایجان غربی و اردبیل قدردانی گردید و مقرر شد به پاس مجاهدت‌ها و تلاش‌های ایشان مراسم نکوداشتی برگزار شود،

دکتر رسول خدابخش از پیشکسوتان دانشگاه آزاد اسلامی می باشند.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: نکوداشت ، زنجان ، برگزار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.