مدیر امور کتابخانه ها و سالن های مطالعه شهرداری اصفهان بیان داشت: شهروندانی که توانایی تبدیل فایل صوتی کتاب را دارند می توانند به کتابخانه گویای فاطمه زهرا مراجعه کنند و در گویاسازی کتاب ها سهمی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از اصفهان، حامد نظری عنوان کرد: با توجه به اینکه کار شهرداری برای همه شهروندان است، افراد نابینا هم جزئی از عموم شهروندان هستند و وظیفه شهرداری است که در تمام امور خدمات مناسب را به این افراد ارائه دهد.

حامد نظری بیان کرد: افراد نابینا و روشن دل ممکن است کتابی را احتیاج داشته باشند که فایل صوتی یا خط بریل ان کتاب در منابع کتابخانه های گویای ما و حتی در سطح کشوری موجود نیست ما به در خواست آنها کتابهای مورد نظر را گویا سازی می کنیم و به صورت رایگان در اختیارشان قرار می دهیم.

وی ضمن بیان اینکه سعی ما بر این است که زمان درخواست تا زمان تحویل فایل صوتی کتاب را بسیار کاهش دهیم، گفت: در خصوص گویا سازی کتاب ها نزدیک 20 نفر گوینده ای داریم که با آنها در ارتباط هستیم افراد علاقه مند در این حوزه هستند که حتی تعدادی از آنها به صورت افتخاری و رایگان این کار را انجام می دهند.

مدیر امور کتابخانه ها و سالن های مطالعه شهرداری بیان داشت: شهروندانی که توانایی تبدیل فایل صوتی را دارند می توانند به کتابخانه گویای فاطمه زهرا مراجعه کنند امکاناتی از جمله یک نرم افزار، میکروفن و هدستی در اختیار آنها قرار می گیرد و آنها حتی می توانند در محیط آرام و منزل خود هم فایل های صوتی کتاب را تولید کنند.

وی همچنین افزود: کتابخانه فاطمه زهرا (س) و کتابخانه گویا وابسته به سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان بیش از 6500 کتاب صوتی در تمام مقاطع تحصیلی و موضوعات آزاد را جمع آوری کرده و در اختیار نابینایان و افرادی که خواهان استفاده از کتابهای صوتی هستند، قرار داده است.

علاقه مندان برای استفاده از امکانات و کتابهای کتابخانه گویا می توانند به خیابان فروغی جنب بانک صادرات کتابخانه فاطمه زهرا(س) و کتابخانه گویا از ساعت 07:30 صبح تا 20:00 مراجعه و یا با شماره 33357888 تماس حاصل نمایند. 


انتهای پیام/گ

برچسب ها: کتابخانه ، گویا ، سازی ، کتاب ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.