اصفهان؛

ابتکار و خلاقیت کودکان در کلاس های آموزشی کتابخانه رودکی تقویت می شود

کتابخانه رودکی همزمان با آغاز فصل تابستان با هدف تقویت قوه تخیل، افزایش ابتکار و خلاقیت، بالا بردن قوه تخيل، ابراز احساسات، فن بيان، تحرك قوه ابتكار و ابداع در كودكان کلاس های اموزشی ویژه کودکان 4 تا 12 سال برگزار می نماید.

 به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از اصفهان ؛ رییس کتابخانه رودکی بیان کرد: با توجه به فرا رسیدن تابستان،این مرکز اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی برای کودکان 4 تا 12 سال کرده است.

نفیسه حبیب الهی بیان داشت: کلاس های آموزشی این مرکز با هدف و محوریت مطالعه و جذب کودکان به کتابخانه و اشناسازی آنها با قفسه ها و کتاب های موجود و همچنین داشتن تابستانی شاد و مفرح و آموزنده از 16 تیرماه در کتابخانه رودکی وابسته به سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان برگزار می شود.

وی افزود: کلاس های آموزشی دوره تابستان برای کودکان ردیف سنی 4 تا 6 سال، 7 تا 9 سال و 9 تا 12 سال برنامه ریزی شده است که علاقه‌مندان برای شرکت در این کلاس ها فرصت دارند تا 15 تیرماه به کتابخانه رودکی مراجعه نمایند.

رییس کتابخانه رودکی بیان کرد: تعداد 4 کلاس آموزشی با عنوان های من نويسنده و تونقاش، با هم بودن را ياد بگيريم، (مهارت زندگي)، كتاب ، بازي ، قصه و خواندن بدون نوشتن ویژه کودکان 4 تا 6 سال با هدف تقویت قوه تخیل، افزایش ابتکار و خلاقیت، بالا بردن قوه تخيل، ابراز احساسات،فن بيان، تحرك قوه ابتكار و ابداع در كودكان برگزار می شود.

وی بیان داشت: کلاس های راز جنگل سبز، آموزش روبيك، آموزش دومبنو و دنياي قصه دنياي كودك ویژه کودکان 7 تا 9 است که با هدف آشنایی با صدای حیوانات در قالب داستان کاردستی، آموزش به همراه مسابقه و نمایش خلاق، کاردستی با کاغذرنگی و مقوادر مرکز برگزار می شود.

نفیسه حبیب الهی گفت :لذت مطالعه با بلند خواني، راز خلقت در تاريكي شب (نجوم)، پرورش حواس، پويا نمايي (انيميشن)، كودك كارآفرين، كانون کتاب، آموزش دومينوو آموزش روبيك ویژه کودکان 9 تا 12 سال در کتابخانه رودکی برگزار می شود.

وی افزود: کلاس های ویژه کودکان 9 تا 12 سال با هدف حفظ كردن و رشد مهارت گفتاري، روش اداي صحيح كلمات، شركت دركار گروهي و اعتماد به نفس آموزش وسايل يادگيري، آموزش علم نجوم و كيهان شناسي، آشنايي با انيمشن و فيلم نامه نويسيي و عكاسي، انتها ساخت ساخت اريگامي ،ساخت عروسک هاي انگشتي خلاق و گلدان گل وآموزش روش تحقيق و شيوه هاي مطالعه با درست كردن نشريه ديواريبرگزار می شود.

قابل ذکر است علاقه مندان فرصت دارند تا پایان روز 15 تیرماه به کتابخانه رودکی واقع در خیابان سیمین، خیابان باغ زیار، چهار راه اول سمت چپ مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 37756814 تماس حاصل نمایید. 


انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.