معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره)ملارد گفت: نهایت تلاش و امکانات خویش را به منظور توسعه و اشتغالزایی هرچه بیشتر برای خانوارهای نیازمند و تحت پوشش این مجموعه به عنوان اولویتی اصلی و جدی بکار می‌گیریم.

پرویز جعفری، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره‌) شهرستان ملارد در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اشتغالزایی و توانمندسازی خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد اظهار کرد: این اصل به عنوان یکی از جدی‌ترین اولویت‌ها و نقشه راه کمیته امداد این شهرستان محسوب می‌شود زیرا بنای ما بر این امر استوار است تا با توانمندسازی خانوارهای نیازمند در امر اشتغال، زمینه معیشت متکی و مبتنی بر فعالیت‌های اشتغالی را به نحو مطلوب‌تر فراهم کنیم.

وی در ادامه افزود: با تحقق چنین رویکردی، خانوارهای نیازمند بصورت بالقوه قادر خواهند بود نیازهای مالی، اقتصادی و معیشتی خود را در حوزه‌های گوناگون با دسترنج فعالیت‌های خویش تأمین کند و در چنین شرایطی وابستگی به کمک‌ها و امدادرسانی نهادهای زیربط به حداقل ممکن کاهش می‌یابد.

جعفری در پایان تصریح کرد: همیاری مطلوب و سازنده بین شهروندان شهرستان ملارد با کمیته امداد این منطقه حاکم است  و امیدواریم روند موفقیت‌آمیز موجود همچنان با شدت و قوت مضاعف استمرار یابد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رمضان
۲۰:۰۹ ۱۲ شهريور ۱۴۰۱
سلام آقا به حرمت آقام ابوالفضل العباس کمکم کنید بنده زمان جنگ خدمت کردم حتی کارت ایثار هم نگرفتم الان بنده حقیرمستاجرم فقط یه یاابوالفظل ازشما می‌خوام بنده چهار سال بیمه تامین اجتماعی دارم برای شش سال بعدی پولی ندارم برای نون شبم موندم شماروبه خدابه اسم نازنین خداکمکم کنید تامنهم بازنشسته بشم تامحتاج کسی نباشم کمکم کنید کمکم کنیدتوروخداکمکم کنیدتوروخدا
آخرین اخبار