عضو شورای شهر ملارد و رییس کمیسیون فرهنگی این مجموعه گفت: قریب به 70 درصد از املاک شهر ملارد فاقد سند هستند که باید نسبت به رفع و دفع چنین نارسایی، اقدامات لازم عملیاتی شود.

علی مزرانی، عضو شورای شهر ملارد در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تمرکز جمعیتی و املاک مسکونی انبوه در این منطقه اظهار کرد: یکی از نارسایی‌ها و اشکالات جدی در شهر ملارد مشمول املاک و ساختمان‌های مسکونی فاقد سند است که در یک ارزیابی کلی قریب به 70 درصد از املاک این شهر با این مشکل مواجه هستند.

وی در ادامه افزود: باید با اتخاذ تدابیر و تمهیدات ویژه و مقتضی از چنین بی‌هویتی در عرصه ساختمانی و املاک فاصله بگیریم و با اعمال طرح ممیزی می‌توان شهر ملارد را به نحو شایسته‌ای شناسنامه‌دار کرد و در صورت تحقق این امر وضعیت موجود به نحو مطلوبی بهبود پیدا می‌کند.

مزرانی در پایان تصریح کرد: برخورد با ساخت‌وسازهای غیرمجاز نیز همواره از دغدغه‌های جدی مسئولان است و فرمانداری ملارد و دیگر دستگاه‌های زیربط نیز نسبت به این موضوع حساسیت بالایی را لحاظ نموده و امید آن داریم با همیاری و همگرایی موجود بین مسئولن زیربط در سطح شهرستان، مشکلات این عرصه بیش از پیش کاهش یابد که بطور یقین از ثمرات و نتایج آن کلیت شهر، بهره‌مند خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: شهر ملارد ، املاک ، مسکونی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار