عضو هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: شرکت های واجد شرایط متقاضی دریافت تسهیلات ویژه وام وجوه اداره شده در جهت تسریع طرح های فاوا می توانند درخواست خود را به معاونت فناوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ارایه کنند تا در کوتاهترین زمان ممکن بررسی و به آن ها پرداخت شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، خسرو سلجوقی عضوهیات عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران بااشاره به اعطای وام وجوه اداره شده در جهت تسریع طرح های فاوا اظهارکرد:بر اساس دستورالعمل تهیه شده درخصوص اعطای وام وجوه اداره شده در جهت تسریع طرح های فاوا، مبلغ وام پرداختی با توجه به مبلغ قرارداد شرکت ها با بخش دولتی و عمومی در چهار گروه مشخص و به متقضیان پرداخت خواهد شد.

 وی تصریح کرد: تسهیلات از محل وام وجوه اداره شده در این بخش به منظور تامین بخشی از نقدینگی مورد نیاز برای تامین نیروی انسانی و یا تجهیزات مورد استفاده در این طرح پرداخت می شود که دریافت کننده وام باید به محض پایان قرارداد، نسبت به تسویه آن با بانک عامل اقدام کند.

سلجوقی درپایان گفت: شرکت های واجد شرایط متقاضی دریافت این تسهیلات می توانند درخواست خود را به معاونت فناوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ارایه کنند تا در کوتاهترین زمان ممکن بررسی و به آن ها پرداخت شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار