رئیس کارگروه هماهنگی و اجرایی پنجمین جشنواره فاوا خبر داد:

استفاده از ظرفيت بخش خصوصي در اجراي جشنواره فاوا

رئیس کارگروه هماهنگی و اجرایی پنجمین جشنواره فاوا گفت :با توجه به نام‌گذاری امسال به نام سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی، نسبت به دوره‌های قبلي از ظرفیت بخش خصوصی برای اجرای پنجمین جشنواره فاوا بيشتر استفاده خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،خسرو سلجوقی، رئیس کارگروه هماهنگی و اجرایی پنجمین جشنواره فاوا با اشاره به استفاده از ظرفيت بخش خصوصي اظهار کرد: بر همین اساس از مجموع پنج عضو کارگروه هماهنگی و اجرا، دو عضو از بخش خصوصی انتخاب‌شده‌اند.

وی ادامه داد: تمامی تولیدکنندگان نرم‌افزار و سخت‌افزار، پژوهشگران، برنامه نویسان، مراکز آموزشی و پژوهشی، ارائه‌دهندگان خدمات و همه افرادی که به‌گونه‌ای در توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات نقش دارند می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

سلجوقی با بیان این مطلب که علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند تا دوم اردیبهشت‌ماه جاری از طریق وبگاه www.festfava.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند تصریح کرد: برگزیدگان هر بخش به‌عنوان سمبل‌ها و الگوهای هر بخش به جامعه معرفی خواهند شد.

وی ادامه داد: جوایز این بخش به‌طورقطع به‌اندازه اثرگذاری ملی فعالان فاوا و ارزش‌آفرینی‌های ایشان نخواهد بود اما برگزیدگان این جشنواره علاوه بر کسب عنوان معنوی و تندیس جشنواره از امتیازهای ویژه‌ای نظیر اعطای تسهیلات وام برای برگزیدگان جشنواره، قائل شدن امتیاز ویژه براي برگزیدگان جشنواره در بررسی فنی مناقصات، تخصیص فضا و حمایت در نمایشگاه‌های تخصصی، تخصیص امتیاز ویژه در ارزیابی شرکت‌های دانش‌بنیان و اعطای جوایز نقدی نفیس، برخوردار خواهند شد.

عضو هیئت عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران با اشاره به محورهای پنجمین جشنواره فاوا افزود:  شبکه‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات، دولت الکترونیکی، ارائه محتوا و خدمات بر بستر شبکه ملی اطلاعات، توسعه خدمات روستایی و مناطق محروم، پژوهش، نوآوری صنعت و تجاری‌سازی، اطلاع‌رسانی و رسانه‌های نوین و توسعه خدمات پستی ازجمله محورهای این جشنواره محسوب می‌شود.

وی در پایان گفت: با توجه به محورهای گسترده و متنوع و دیگر ویژگی‌های پنجمین جشنواره فاوا،  فعالان بخش‌های مختلف ازجمله سازمان‌های نظام صنفی رایانه‌ای استان‌ها و کشور و اتاق‌های بازرگانی و انجمن‌های صنفی، تخصصی و مراکز آموزشی و پژوهشی و مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری می‌توانند با حضور منسجم خود زمینه انتخاب نمایندگان شایسته در این رقابت را فراهم کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: فاوا ، جشنواره ، خصوصی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار