مدیر عامل باشگاه سیاه‌جامگان گفت: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته، سرمربی تیم دستیاران خود را انتخاب کرد و اسامی آنها را در اختیار باشگاه قرار داده است.

عباسی: دستیاران خطیبی مشخص شدندمحمد‌رضا عباسی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در خصوص انتخاب دستیاران رسول خطیبی سرمربی تیم اظهار داشت: حسین خطیبی، یونس باهنر، یوسف بخشی‌زاده، فرزین رکوعی، دستیاران رسول خطیبی برای فصل آتی هستند و احسان وجدی به عنوان  مربی دروازه‌بانان قرار است کار خود برای فصل بعد شروع نماید.
 
وی بیان کرد: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته قرار شده تا آغاز لیگ پانزدهم دو اردوی داخلی و احتمالا خارجی برای تیم در نظر گرفته شود.
 
طبق برنامه‌های در نظر گرفته شده قرار است اولین اردوی تیم 4 تیر در تهران برگزار می‌شود و تا 12 تیرماه در تهران خواهیم ماند و بعد از آن یک اردوی 10 روزه در سرعین در نظر گرفته شده و احتمال دارد که این اردو در خارج نیز برگزار شود، بنابراین درصدد هستیم تا هر چه زودتر مکان  این اردو مشخص شود. از طرفی دیگر به طور مجدد اردویی تا 27 تیر ماه در تهران خواهیم داشت.
 
مدیر عامل باشگاه سیاه جامگان تصریح کرد: با توجه به نیاز‌ها و صلاحدید سرمربی تیم تا به این لحظه  4 بازیکن برای فصل آینده، جذب تیم شده‌اند.
 
وحید شیخ ویسی "دروازه‌بان پیشین نفت"، سعید مهدی‌پور "صبا"، پیمان میری "پارسه" و محمد ناصری "گسترش فولاد تبریز" بازیکنانی هستند که برای فصل آتی به تیم ملحق شده‌اند و قرار است برای این تیم به میدان بروند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار