رستوران‌هایی که در شهرستان پردیس در بخش‌های جاجرود و بومهن قرار دارند باید در ماه نزول قرآن و میهمانی خدا شئونات اسلامی را رعایت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استانها باشگاه خبرنگاران از رودهن، حجت الاسلام حسین توسلی در مورد نکاتی که باید در شهرستان مورد توجه قرار بگیرد گفت: شهرستان پردیس در حاشیه یک جاده ترانزیتی قرار دارد و در طول سال مسافرینی از این مسیر به استان‌های شمالی کشور تردد دارند .

امام جمعه شهرستان پردیس در ادامه این مطلب تصریح کرد: رستورانهایی که در شهرستان پردیس در بخش های جاجرود و بومهن قرار دارند باید در ماه نزول قران و میهمانی خدا شئونات اسلامی را رعایت کنند.

حجت الاسلام توسلی گفت: دستگاه‌ها از فرمانداری تا تعزیرات و نیروی انتظامی باید نظارت‌های وسیعی بر فعالیت رستورانها و مغازه‌ای عرضه غذا داشته باشند تا شئونات اسلامی کاملا رعایت شود و شاهد روزه خواری نباشیم.

امام جمعه شهرستان پردیس اظهار داشت: کنترل بر بازار به ویژه اقلام ماه مبارک رمضان باید به شدت انجام شود تا در این منطقه شاهد عدم بروز نوسان در بازار عرضه این کالاها به مردم باشیم.

تلاوت قرآن کریم از جمله برنامه های مساجد پردیس در ماه مبارک رمضان

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: مساجد به عنوان پایگاههای نشر معنویت در شهرستان پردیس در ماه نزول قرآن کریم برنامه‌های فرهنگی دارند.

حجت الاسلام حسین توسلی در مورد ماه مبارک رمضان گفت : سومین روز ماه میهمانی خداوند متعال را در حال سپری کردن هستیم و پروردگار عالم سفره گسترده نعمت های خود را برای مسلمانان پهن کرده است .

امام جمعه شهرستان پردیس در ادامه این مطلب تصریح کرد : درب های توبه و استغفار در این ماه بروی مومنان و مسلمانان باز است و روزه و تلاوت قران و خواندن نماز راههای رسیدن به خان کرم پروردگار جهانیان است .

حجت الاسلام توسلی با تاکید بر اینکه مساجد در شهرستان پردیس در ماه نزول قرآن کریم برنامه های فرهنگی دارند، اضافه کرد: تلاوت قرآن کریم از جمله برنامه های مساجد این شهرستان در ماه مبارک رمضان است که متولی اصلی آن دفتر نمایندگی ولی فقیه در شهرستان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است .

امام جمعه شهرستان پردیس در خاتمه اظهار داشت : در ماه مبارک رمضان باید رهنمودی از مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهیم و به این علم مهم نقش پررنگ دهیم.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.