مجید مشیری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تنها عضو خانه سینما بودن دردی را دوا نمی‌کند

متولیان خانه سینما باید فکری به حال اوضاع بد سینما کنند و به جای تغییر مقام و پست‌ها شرایط و امکانات را برای سینماگران فراهم کنند.

مجید مشیری بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران؛ در خصوص بیکاری سینماگران گفت: زدو بندها در سینما باعث شده که بیشتر کارهای فیلمسازی دست عده‌ای خاص باشد و بازیگران توانمند ما بیکار و غیر حرفه‌ای ایفای نقش کنند که متولی این امر باید در جهت رفع معضلات نظارت کافی را انجام دهد.

وی افزود: همچنین رضا میر‌کریمی مدیر عامل جدید خانه سینما باید تفکر و اندیشه‌ای نو در سینما به وجود آورد تا سینماگران ما بیکار نشده و دغدغه‌های مالی آنها در زمان کار و بیکاری از بین برود.

مشیری ادامه داد: متولیان خانه سینما باید فکری به حال این قضایا کنند. تنها عضو خانه سینما بودن دردی را دوا نمی‌کند به جای اینکه گاهی پستها را با هم عوض کنند به فکر فراهم آوردن امکانات و رفع مشکلات سینما و سینماگران باشند.

مشیری عنوان کرد: امیدوارم اتفاقی بیفتد تا روی خوش سینما را ببینیم و برای به وجود آوردن سینمایی نو، پویا و رو به جلو از کارگردانان جوان مستعد بیشتر حمایت شود.

وی در خصوص فضای سینمای هنر و تجربه گفت: سینمای هنر و تجربه بستری است برای جوانان فیلمساز مستعد تا بتوانند در آنجا عرض اندام کرده و هنر فیلمسازی خود را در فیلم به نمایش بگذارند که خوشبختانه در این چند سال اخیر در این بخش شاهد آثار خوب و کارگردانان جوان و خوش آتیه بوده‌ایم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار